کد خبر: ۱۰۷۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۲
در جمع اصول‌گرایان استان مازندران

صفار هرندی: ترویج مکتب ایرانی نشات گرفته از ذهن‌های بیمار است

باید بدون چون‌و چرا به سخنان ولی‌فقیه عمل شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با گذشت یک ماه از جنجال پیش آمده پیرامون اظهارات رئیس‌دفتر رئیس‌جمهوری در مورد ترویج مکتب ایرانی، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد معتقد است که بیان و ترویج طرح مکتب ایرانی از سوی برخی افراد، نشأت گرفته از یک ذهن بیمار است و تنها ذهن‌های بیمار و منحرف به‌دنبال بیان این‌گونه مسائل می‌باشد. 

محمد حسین صفارهرندی در جمع اصول‌گرایان استان مازندران که در حوزه علمیه خاتم‌الانبیا بابل برگزار شد، ابتدا اظهار کرد: اطلاعت از رهبری باید بدون اما و اگر باشد و در اطلاعت از ولی‌فقیه باید گوش به رهنمودهای ایشان باشیم و باید پس از گوش دادن هر چیزی که بیان شد بدون چون‌و‌چرا بدان عمل شود.

صفار هرندی گفت: همه نگاه‌ها باید به لسان ولی‌فقیه زمان باشد و اساس و مبنای همه فعالیت‌ها در کشور باید سخنان و رهنمودهای رهبر قرار گیرد.

نویسنده روزنامه کیهان افزود: وحدت حول محور ولایت فقیه بسیار مهم است. تنها وحدت دراین محور است که دارای ارزش است.

صفار هرندی در ادامه سخنان خود، گفت: بیان و ترویج طرح مکتب ایرانی از سوی برخی افراد نشأت گرفته از یک ذهن بیمار است. تنها ذهن‌ بیمار و منحرف است که به‌دنبال بیان این‌گونه مسائل می‌باشد.

وی ادامه داد: همه این احترام‌های موجود تا زمانی پذیرفتنی است که افراد در چارچوب پذیرفته شده و اصولی نظام باشند و کسی که پایش را فراتر بگذارد دیگر همین مردم برای آنها ارزش قائل نخواهند بود.

وزیر ارشاد دولت افزود: عده‌ای در این کشور طی حوادث سال گذشته ملعبه دست منحرفان شدند و خودشان را بدنام کردند. حقارت این جماعت فتنه‌گر آنچنان عریان شد که مزروعی یکی از این عناصر می‌گفت جنبش سبز ما آنچنان ظرفیت دارد که از گوگوش تا سروش را در بر می‌گیرد.


صفار هرندی اظهار کرد: دشمن می‌داند که هر ضربه ای وارد کند دو برابر آن ضربه را دریافت خواهد کرد. این چیزی است که آنها به‌شدت از آن هراس دارند و آمریکایی‌ها عادت داشتند تا وقتی به یک منطقه‌ای حمله می‌کنند، اهالی آن منطقه هیچ عکس‌العملی نشان ندهند، اما در صورت کوچک‌ترین اشتباه پاسخ سنگینی را از سوی ما دریافت خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۱۹
0
0
...آقای هرندی مگه فرهنگ ایرانی چه مشکل دارد که شما اینجوری توهین می‌کنید البته از شما غیر از اینهم انتظاری نیست ولی این‌را بدانید این ... است که به فرهنک ایرانی توهین می‌کنید! شما ... هستید ما ایرانی هستیم و به فرهنگ‌مان افتخار می‌کنیم! آقای هرندی شاید بخاطر یکسری مسائل کسی جوابگی شما نباشد ولی این را شما یا هرکسی دیگر بدانید نمی‌توانید ما را از فرهنگمان جدا کنید. ما ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمان افتخار می‌کنیم! آقای هرندی چطور در زمانهای که ایجاب می‌کند سرود ای ایران که نشانه ایران است از صداوسیما پخش می‌شود؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین