کد خبر: ۱۰۷۶۶۳
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۰

دستگیری 1100 نفر در هرمزگان به جرم حمل مواد مخدر

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: در 5 ماه نخست امسال، بیش از 21 تن انواع مواد مخدر کشف و یک‌هزار و 100نفر نیز در این ارتباط دستگیر شدند.

سید احمد خدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تمرکز ویژه پلیس انهدام باندها و دستگیری توزیع کنندگان است، اظهار داشت: در سایه تدابیر ارزنده و تمرکز ویژه بر مقابله قاطع با سوداگران مرگ، در پنج ماه نخست سال،بیش از 21 تن انواع مواد مخدر کشف و یک‌هزار و 100 نفر نیز دستگیر شده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و 19 نفر در اجرای 260 طرح مقابله با خرده فروشی و 89 نفر دیگر نیز توزیع کننده بوده‌اند. 

وی تصریح کرد: طی این مدت علاوه بر انهدام 31 باند و دستگیری عوامل اصلی آن، پنج قبضه سلاح جنگی، 214 دستگاه خودرو، یک فروند قایق موتوری و 16 هزار لیتر اسیدهای پیش‌ساز مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تفکیک انواع مواد مخدر مکشوفه، اظهار داشت: 17.5 تن تریاک، 26 کیلوگرم کراک، 59 کیلوگرم هرویین، 3 هزار و 484 کیلو حشیش، 73 کیلوگرم شیشه و سایر مواد مخدر صنعتی و همچنین 3 هزار و 119 قرص روانگردان، مجموع مواد مخدر کشف شده در استان است.

خدایی همچنین از کاهش هشت درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و دلیل این امر را نیز افزایش تدابیر پلیس در انسداد مرزها اعلام کرد.

این مقام انتظامی همچنین با اشاره به اینکه تغییر الگوی مصرف مواد مخدر و روی آوردن باندهای توزیع به پخش مواد مخدر خطرناک از جمله شیشه هشدار داد: اثر ویرانگر این قبیل مواد که به سرعت به نابودی فرد مصرف کننده می‌انجامد لزوم هوشیاری بیش از پیش را می‌طلبد و خانواده‌ها مراقب باشند فرزندان آنان گرفتار تبلیغات دروغین عوامل سوداگر قرار نگریند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین