کد خبر: ۱۰۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۲
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور:

سازمان سنجش تعطیل نیست

فقط پاسخ‌گویی اینترنتی مقدور است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه این سازمان در تعطیلات امروز و فردا تعطیل نیست درباره پاسخ‌گویی به اعتراضات داوطلبان کنکور 89 گفت: فقط پاسخ‌گویی اینترنتی مقدور است و آمادگی پاسخ‌گویی به داوطلبانی که مراجعه حضوری دارند را نداریم. 

محمدحسین سرورالدین با بیان این مطلب گفت: 19 و 20 شهریور ماه با وجود اینکه به طور رسمی تعطیل اعلام شده است اما سازمان سنجش آموزش کشور تعطیل نیست و باید پرسنل این سازمان در محل کار خود حاضر شوند تا در اسرع وقت به سئوالات داوطلبان کنکور 89 پاسخ داده شود.

وی از فعالیت شبانه روزی بخش‌های خدمات ماشینی سازمان سنجش آموزش کشور طی روزهای گذشته خبر داد و درباره پاسخ‌گویی به سئوالات، اعتراضات یا نظرات داوطلبان گفت: امکان پاسخ‌گویی فقط از طریق اینترنت وجود دارد و تعهد کرده‌ایم که به سئوالات داوطلبان حداکثر ظرف 3 روز پاسخ دهیم.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: سازمان سنجش آمادگی پاسخ‌گویی به سئوالات و اعتراضات داوطلبان به صورت حضوری یا مکتوب را ندارد چرا که کلیه نیروهای سازمان برای پاسخ‌گویی اینترنتی به داوطلبان بسیج شده‌اند به‌طوری که هیچ داوطلبی برای دریافت پاسخ در نوبت نمی‌ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین