کد خبر: ۱۰۷۸۳۳
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷

وقتی علی کریمی به جای سرمربی تصمیم می‌گیرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قلمرو فرمانروایی علی کریمی در باشگاه استیل‌آذین هر روز بیشتر می‌شود. بعد از دخالت در کار مدیرعامل و اظهارنظر درباره کیفیت لباس تیم و حتی درافتادن با مدیرعامل، این بار او به جای سرمربی، تشخیص داد که بهتر است حسین کعبی از زمین بیرون برود. 

به گزارش روزنامه ورزشی گل، در بازی شنبه شب استیل‌آذین مقابل صبا، کریمی که تیمش یک به صفر از میزبان عقب افتاده بود با حالتی اعتراض آمیز به سمت نیمکت رفت و از مربیان خواست تا حسین کعبی را که به گفته او بد بازی می‌کند، از زمین بیرون ببرند. اعتراض کریمی باعث شد حسین کعبی در پایان بازی با چشمانی گریان به رختکن برود. 

لوبیسا تومباکوویچ، سرمربی تیم فوتبال استیل‌آذین، در کنفرانس خبری پس از بازی با صبا بگو مگوی کریمی با کعبی را تکذیب نکرد با این حال گفته آنچه به او انتقال داده شده، چیز دیگری بوده است: «به من گفتند که کعبی خودش تقاضای تعویض داشته و کریمی با این کارمخالف بوده.» 

کریمی در ماه‌های گذشته با اعتراض به کیفیت لباس‌های تیم ملی، اعتراض به محل اردوی تیم ملی در اتریش، اعتراض به مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین، اعتراض به کیفیت لباس‌های تیم استیل‌آذین و نیز نارضایتی از مقررات تدوین شده توسط سازمان لیگ در ماه رمضان، جنجال‌هایی متعدد به پاکرده است. 

نتیجه این جنجال‌ها، کنار گذاشته شدن از تیم ملی و اخراج دو هفته‌ای از استیل‌آذین بود اما با حمایت حسین هدایتی به سرعت جایگاهش را در تیم باشگاهی‌اش دوباره به‌دست آورد و حتی توانست مدیرعامل را هم تغییر دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
0
0
بازهم خالی بندی و دروغ !
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین