کد خبر: ۱۰۷۸۴۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۲

آخرین دفاع از 3 متهم آمریکایی اخذ شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: وکیل 3 تبعه آمریکایی از اخذ آخرین دفاع از این متهمان در مرحله دادسرا خبر داد. 

مسعود شفیعی با اعلام این مطلب اظهارداشت: صبح امروز به همراه 3 تبعه آمریکایی در دادسرای عمومی و انقلاب تهران حضور یافته و با اخذ آخرین دفاع از موکلانم، پرونده برای صدور کیفرخواست به نزد دادستان ارسال شد. 

وکیل 3 تبعه آمریکایی با بیان اینکه برای دو متهم مرد این پرونده قرار بازداشت تمدید و برای سارا شورد قرار وثیقه 500 میلیون تومانی صادر شده است،ادامه داد: صدور قرار وثیقه 500 میلیون تومانی را به سفارت سوئیس اعلام کرده‌ام تا با تودیع وثیقه، سارا شورد هرچه سریع‌تر آزاد شود. 

وی در پاسخ به این پرسش که به نظر شما چه زمانی سارا شورد، آزاد خواهد شد، اظهارداشت: این مسأله به سفارت سوئیس و خانواده موکلم باز می‌گردد و قطعا هرچه سریع‌تر تودیع وثیقه صورت گیرد، موکلم زودتر آزاد خواهد شد. 

گفتنی است که صبح امروز دادستان تهران در نشست خبری آخرین وضعیت پرونده این 3 تبعه آمریکایی را تشریح کرد و گفت:‌ با مدارک به‌دست آمده جاسوسی این افراد برای دستگاه قضایی محرز است و با صدور کیفرخواست دادگاه آنها برگزار خواهد شد. 

جعفری دولت‌آبادی ازادی سارا شورد با وثیقه 500 میلیون تومانی را نیز مغایر با رسیدگی به اتهامات این تبعه آمریکایی ندانست و گفت: سارا شورد ممنوع‌الخروج نبوده و می‌تواند از کشور خارج شود، اما درزمان رسیدگی باید خود را به دادگاه معرفی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین