کد خبر: ۱۰۷۸۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸

نماینده مجلس خبرگان: حمایت از رهبری، حمایت از امام زمان است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان شرقی گفت: امروز لبه تیغ پیکان حملات دشمن متوجه ولایت فقیه شده و از آنجایی که حمایت از مقام معظم رهبری حمایت از امام زمان (عج) است، موضع‌گیری اعضای مجلس خبرگان در اجلاس پیش رو حول دفاع از اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری خواهد بود. 

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری اظهار داشت: امروز لبه تیز پیکان حملات دشمن به سمت ولایت فقیه متوجه شده و بر همین اساس موضع‌گیری اعضای مجلس خبرگان در اجلاس پیش‌رو حول دفاع از اصل ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: همان‌طور که در اجلاس شش ماه قبل گزارش کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان توسط اینجانب به عنوان سخنگوی این کمیسیون قرائت شد، بر مدیریت عالی و مدبرانه رهبری در جریان فتنه سال 88 تأکید شد، موضع‌گیری مجلس خبرگان در اجلاس آتی نیز حول محور دفاع از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه متمرکز است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایحان شرقی افزود: آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که دفاع از ولایت فقیه رضایت الهی را به‌دنبال دارد و امروز حمایت از مقام معظم رهبری، حمایت از امام زمان (عج) است. 

وی با بیان اینکه امروز لبه تیز پیکان حملات متوجه ولایت فقیه شده است، تصریح کرد: این آماج حمله از گذشته وجود داشت ولی در ماه‌های اخیر با شدت بیشتری ادامه دارد، دلیل این امر هم روشن است، دشمن متوجه شده با وجود ولی فقیه و مدیریت و رهبری ایشان نمی‌تواند هیچ آسیب جدی به کشور و نظام اسلامی وارد کند از این رو تمام هجمه‌ها و حملات خود را متوجه ایشان کرده است و این مسأله لازمه دفاع از رهبری را بیش از پیش ضروری می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین