کد خبر: ۱۰۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۵

فیلم «شيطان»، صدرنشین گیشه‌های سینمای آمریکای شمالی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پروژه‌ی سینمایی «شیطان مقیم: زندگی پس از مرگ» با ‌٧/٢٧ میلیون دلار در ‌٣٢٠٣ سالن سینمایی بالاتر از فیلم‌های «گروگان گیران» و «آمریكایی» ایستاد.

فیلم «گروگان‌گیرها» از محصولات اسكرین گمز و فروش ‌٦ میلیون دلار در ‌٢١٩١ سالن سینمایی بالاتر از آثاری چون آمریكا با بازی «جورج كلونی» ایستاد.

این فیلم توانست در هفته‌ی دوم اكران خود در ‌٢٨٣٣ سالن به فروش ‌٩/٥ میلیون دلار برسد.

شیطان مقیم: زندگی پس از مرگ در ‌٢٩٠٤ سالن سینمایی كه ‌٢٢٠٣ سالن آن در قالب سه بعدی و ‌١٤ سالن ایمكس به روی رده رفته است.

این فیلم، براساس فیلمنامه‌ای از پل دبلیو . اس. اندرسون توسط خودش كارگردانی شده است.

داستان از جایی روایت می شود که ویروسی عجیب و خطرناک با نام Las Plagas در روستایی به نام Kijuju در کشور نیجریه شیوع پیدا می کند و مردم روستا را متحول می‌کند و آنها را به موجوداتی مثل زامبی‌ها تغییر می‌دهد.

پس از شیوع این ویروس گروهی با نام BSAA تصمیم می‌گیرند تا علت این کار را دریابند و یکی از افراد كاركشته خود به نام کریس ردفیلد را به همراه همکار تازه واردش شیوا آلمور به این منطقه می‌فرستند.

ماموریت این دو تن فهمیدن علت شیوع و قضایای پشت صحنه‌ی مربوط به این کار است که در این بین با کسانی که در نسخه‌های قبلی هم حضور داشته‌اند برخورد می‌کنند.

بنابراین گزارش،«میلا یوویچ» (در نقش آلیس)، «الی لارتر» ،«كیم كوتز»، علی لادتر (در نقش كلیر ردفیلد)، شاون روبرتز، سرگیو پریس منچتا، بوریس كودجو، اسپنبر لوك، ونتورث میلر (در نقش كریس ردفیلد) و سینا گیلوری به عنوان بازیگران اصلی این پروژه هستند.

این فیلم قسمت چهارم از سری فیلم‌های شیطان مقیم به شمار می‌آید و این فیلم اولین بخش از این اثر اكشن و تریلر است كه با فرمت فیلم‌های سه‌بعدی ساخته شده است.

نسخه دی وی دی این فیلم پس از اكران گسترده منتشر خواهد شد.

بنابراعلام كامینگ سون فیلم «ساطور» محصول كمپانی قرن بیستم با ‌٢/٤ میلیون دلار فروش در ‌٢٦٧٨ سالن سینمایی توانست رقبایی چون «دورمانده» با ‌٨/٣ میلیون دلار و «دیگر رفقا» با ‌٦/٣ هم‌چنین «آخرین جن‌گیری» با ‌٤/٣ میلیون دلار را پشت سر بگذارد.

رده‌های پایانی جدول فروش گیشه در آمریكای شمالی متعلق به فیلم‌های «بی‌مصرف‌ها» با ‌٢٥/٣ میلیون دلار، «آغاز» با ‌٣ میلیون دلار، «خوردن، نیایش‌ كردن و عشق ورزیدن» با ‌٩/٢ میلیون دلار و «سوئیچ» با ‌٢/٢ میلیون دلار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین