کد خبر: ۱۰۷۹۳۰
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۰
با تاکید مقام معظم رهبری؛

دولت نامه استرداد لایحه برنامه پنجم را پس گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با تاکیدات صورت گرفته از سوی مقام معظم رهبری، امروز دولت نامه استرداد لایحه برنامه پنجم را که هفته گذشته به مجلس ارائه داده بود، پس گرفت. 

حسین سبحانی‌نیا عضو هیات‌رئیسه مجلس، با اعلام این خبر اظهار داشت: دولت با ارائه یک دستنویس به مجلس، تقاضای استرداد لایحه برنامه پنجم را پس گرفته است. با توجه به این موضوع کار کمیسیون تلفیق برای بررسی برنامه پنجم از سر گرفته خواهد شد. 

به گفته وی، دیدارها و گفت‌و گوهایی میان مجلس و دولت صورت گرفته و ظاهرا مقام معظم رهبری نیز توصیه‌هایی را در این مورد داشته‌اند. از آنجایی که مجلس در موقعیتی نبود که چنین تقاضایی صورت بگیرد و بررسی لایحه برنامه پنجم در مجلس، رو به اتمام بود؛ پس گرفتن لایحه برنامه پنجم صحیح نبود. 

این نماینده مجلس با بیان اینکه بنا شده است دولت مشکلات خود در مورد برنامه پنجم را به مجلس ارائه کند، ادامه داد: مواردی از لایحه برنامه پنجم که در آن نظرات دولت تامین نشده است، بازبینی می‌شود و با تلاش کمیسیون تلفیق این موارد حل خواهد شد. 

سبحانی‌نیا معتقد است که مذاکرات مجلس و دولت بی‌نتیجه نبوده است و بازپس گرفتن تقاضای استرداد لایحه برنامه پنجم نتیجه همین مذاکرات است. 

وی همچنین تاکید کرد که مذاکرات میان مجلس و دولت برای حل و فصل مسائل است و باید میان این دو نهاد تعامل لازم وجود داشته باشد تا در موارد اختلافی وادار به پرداختن چنین هزینه‌های بالایی نباشیم که شخصیت‌های اول کشور پادرمیانی بکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
0
0
بلأخره نامه استرداد درسته یا استرداد نامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین