کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۶

انشعاب در حزب حامی مشایی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هيأت موسس گروه 72 ايران اسلامي در مخالفت با پيوستن اين گروه به ائتلاف «عدالت و رفاه» طرفداران مشايی، دبير كل تشكل متبوع خود را تغيير دادند. 

روابط عمومی گروه 72 ايران اسلامی با صدور اطلاعيه‌ای اعلام كرد اكبر ايرانپور به عنوان دبير كل جديد اين گروه، انتخاب شد. 

در اين اطلاعيه آمده است: جلسه هيأت موسس گروه 72 ايران اسلامی روز شنبه با حضور آيت‌الله سيدمحمد قائم مقامی به منظور انتخاب دبير كل جديد اين تشكل روحانی-دانشگاهی برگزار شد. 

براساس انتخابات صورت گرفته در جلسه مذكور، مهدی فتحی‌زاده دبير كل سابق با رای اكثريت هيأت موسس جای خود را به اكبر ايرانپور داد و مراسم توديع و معارفه اين دو نيز، روز شنبه در محل دفتر اين تشكل برگزار شد. 

به گزارش سایت جهان، روابط عمومی گروه 72 ايران اسلامی در اطلاعيه خود اعلام كرده است كه كنگره اين گروه به منظور انتخاب اعضای شورای مركزی در آينده نزديک پس از دريافت مجوز رسمی فعاليت از كميسيون ماده 10 قانون احزاب وزارت كشور برگزار خواهد شد. 

در پايان اين اطلاعيه، با تكذيب خبر پيوستن گروه 72 نفر ايران اسلامی به جبهه جديدالتاسيس موسوم به «عدالت و رفاه»، تاكيد شده است: گروه 72 تن ايران اسلامی از تشكل‌های حامی دولت اسلامي و به اهداف ولايی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوی اسلامی وفادار است اما با هيچ يک از جريانات و گروه‌های سياسی ائتلاف ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین