کد خبر: ۱۰۸۰۳۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴

ثمری حکم مشايی را نپذیرفت؛ طرز تفکر مشایی را قبول ندارم

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: حجت الاسلام ثمری اظهار داشت: از اساس طرز تفکر مشایی و بینش او را قبول ندارم و گفته بودم هیچ حکمی از سوی ایشان برای من صادر نشود.

حجت الاسلام ثمری درخصوص انتصابات جدید رئیس دفتر رئیس‌جمهوری هسته مرکزی گزینش نهاد ریاست جمهوری که نام وی در بین منصوبین مذکور بوده است، اظهار داشت: بنده از اساس طرز تفکر مشایی و بینش او را قبول ندارم و به آقای زهره‌ای معاون تحول و پشتیبانی نهاد ریاست جمهوری هم گفته‌ بودم که هیچ حکمی برای بنده از سوی او صادر نشود.

وی ادامه داد: بر همین اساس هم از شورای فرهنگی، شورای امر به معروف و نهی از منکر، ستاد نماز، ستاد غدیر نهاد ریاست جمهوری و هیأت تخلفات کناره‌گیری کردم، لذا عضو هسته‌‌ مرکزی گزینش نهاد ریاست‌جمهوری هم نیستم.

ثمری خاطر نشان کرد: احکام اعضای مرکزی نهاد ریاست جمهوری طبق بند 9 از ماده 9 قانون گزینش کشور بایستی پس از تأیید هیأت‌ عالی، توسط دبیر هیأت مرکزی صادر شود و اگر غیر از این روند باشد خلاف قانون است.

وی ادامه داد: در خصوص دبیر هیأت عالی گزینش هم طبق قانون ریاست هیأت و نماینده تام‌الاختیار این هیئت بایستی تصمیم‌گیری کند.

ثمری سخنان خود را با این بخش از دعای افتتاح به پایان رساند: «اللهم انا نشکو الیک فقد نبینا صلواتک علیه و آله و غیبةَ ولینا و کثرةَ عدونا و قلةَ عددنا و شدةَ الفتن ...

این گزارش حاکی است چندی پیش نیز علی جعفری نیز که از سوی مشایی به عنوان عضو شورای فرهنگی نهاد منصوب شده بود، این حکم را رد و مسئولیت را نپذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین