کد خبر: ۱۰۸۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۹

یزدانی خرم: قرار نیست برکنارم کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا یزدانی‌خرم خبر برکناری قریب‌الوقوع خود را به شدت تکذیب کرد. 

رئیس فدراسیون کشتی درباره شایعه برکناری‌اش به دلیل بازتاب‌های خبر نامه سعیدلو برای کسب تکلیف گفت:«ما جلساتی در این باره داشتیم. سازمان در این جلسات تاکید کرد شرایط به همان منوال گذشته می‌ماند. بحثی از برکناری من نشد. حرف ما از اول این بود که یک قهرمان که مسابقه نمی‌دهد باید به اندازه کسی که مدال طلا می‌گیرد پاداش دریافت کند. تا به حال هیچ قانونی برای این کار وجود نداشت اما آقای سعیدلو پذیرفت تا با خواسته ما موافقت کند.»

یزدانی‌خرم که امروز بسیاری از اهالی کشتی از نتایج به‌دست آمده توسط فدراسیونش انتقاد کرده بودند در پاسخ به انتقادات گفت: «کی گفته کشتی ما ناکام بوده؟ ما چهارم دنیا شدیم. مگر چقدر برای این جایگاه هزینه کردیم. آمریکا یکی از 10 تیم اول هم نبود. ما اما چهارم شدیم. درست است که انتظار داشتیم دوم باشیم اما حالا که نشده نباید این بنده‌های خدا را دار بزنیم. این انتقادها باید روی منطق باشد.»

اما آیا طرح مسأله نامه سعیدلو فرار به جلویی برای سرپوش گذاشتن روی ناکامی‌های تیم ملی بوده؟ او در این‌باره می‌گوید: «بحث نامه که گفتم برای حقی بود که از بچه‌ها ضایع می‌شد و مورد دیگری نداشت. درباره ناکامی هم اصلا با این حرف موافق نیستم. رقیبان ما دارند روز به‌روز بهتر می‌شوند و باید به فکر باشیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین