کد خبر: ۱۰۸۲۲۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۲
در پی تصادف اتوبوس

در ایلام عزای عمومی اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به مناسبت حادثه تاسف‌برانگیز و مرگبار تصادف اتوبوس حامل مسافران ایلامی در جاده ساوه - تهران از سوی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار، روز جمعه در ایلام عزای عمومی اعلام شد.

در پیام تسلت مشترکی که از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام منتشر شد، آمده است:

در حالی که عواطف مردم شهید پرور و ولایت مدار استان ایلام عزادار جسارت بی شرمانه جیره خواران رژیم صهیونیستی و عوامل استکبار جهانی به اسلام ناب محمدی (ص) و قرآن کریم این معجزه جاودان پیامبر اعظم (ص) بود و در غم این اقدام ننگین و نابخردانه مردم صبور و انقلابی استان، قلبی مالامال از حزن و اندوه داشتند، حادثه تاسف برانگیز و تالم بار ضایعه سقوط مرگ‌بار اتوبوس حامل مسافرین بی‌گناه ایلامی و جمعی از هموطنان عزیزمان در مسیر جاده ایلام به تهران که باعث کشته شدن 29 نفر از برادران و خواهران و کودکان مظلوم و از سویی مجروح شدن 12 نفر دیگر شد، قلب‌ها و عواطف انسانی و دینی را دچار حسرتی مضاعف و غمی جانکاه کرد و ایام حزن آلود و اندهناک‌تری را برای مردم نوع دوست سراسر استان قرار داد.

ازخداوند متعال و معبود ازلی برای از دست رفتگان این حادثه دلخراش علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و خانواده‌های داغدار این عزیزان و مردم شریف استان، صبر جمیل خواهان و خواستاریم.

و برای حادثه دیدگان و مصدمان این حادثه هولناک از خداوند متعال شفای کامل مسالت می‌کنیم. به همین مناسبت روز جمعه در استان ایلام عزای عمومی اعلام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین