کد خبر: ۱۰۸۲۳۲
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۱

مسئول نهاد رهبری در قم: مردم جهان فوج‌فوج به سوی اسلام روی می‌آورند

اسلام ما را به سمت ساخت توپ و تانک و به سمت حركت در فضا می‌برد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:  مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی قم با اشاره به اينكه به آتش كشيدن قرآن به نفع مسلمان تمام شد، گفت: آتش كشيدن قرآن نه تنها سبب شد تا هزاران نفر از مردم جهان قرآن را بشناسند بلكه زمينه‌ تحول بزرگ و عظيم در اسلام را رقم زند.

حجت‌الاسلام علی محمدی پيش از ظهر امروز در جمع كارمندان و كاركنان دانشگاه علوم پزشكی و شركت كنندگان در راهپيمايی دانشجويان بسيجی اين دانشگاه، اظهار داشت: پيامبر اكرم (ص) همواره با معارضان درگير بودند، اما با استدلال و منطق با آنها برخورد می‌كردند.

وی تصريح كرد: عملكرد پيامبر (ص) بايد الگوی باشد و ما با استدلال و منطق خود با دشمنانمان برخورد كنيم و اين همان چيزی است كه خداوند در قرآن به پيامبر خود سفارش كرده است كه «آن چيزی كه كفار، مشركان، يهوديان و مسيحيان را زمين‌گير می‌كند استدال و منطق پيامبر است.»

محمدی با بيان اينكه امروز روز تانک و توپ نيست، اذعان داشت: امروز روز استدلال و منطق است و مردم جهان فوج فوج به سوی اسلام روی می‌آورند.

وی با اشاره به سخنان امام خميني (ره) گفت: همه ما بايد قدرت‌مندان عالم باشيم، عالمانه حرف بزنيم و از دشمنان‌مان بپرسيم كه آيا شما رأفت داريد، شما اخلاق داريد و شما منطق داريد.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی قم عنوان داشت: قرآن مي‌گويد كه ما به بت و بت‌پرستان هم فحش نمی‌دهيم چرا كه ما اهل فحش و ناسزا نيستيم و به هيچ غيرخدايی ناسزا نمی‌گوييم، ما اهل منطق و استدلاليم و با همه مردم با ادب سخن می‌گوييم.

وی با اشاره به اينكه اهانت كنندگان به قرآن در مقابل منطق و استدلال قرآن كم آورده‌اند، بيان داشت: اسلام ما را به سمت ساخت زيردريايی، به سمت حركت در فضا، به سمت ساخت توپ و تانک و قدرت پيش می‌برد و آنها كه نمی‌توانند در مقابل منطق قرآن اقدامی انجام دهند، خود را چاک‌چاک می‌كنند نه قرآن را.

مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشكی قم خاطر‌نشان كرد: آنها كه قرآن را آتش می‌زنند و به آن اهانت می‌كنند در واقع قرآن را به آتش نكشيده‌اند بلكه كليسای خود را به آتش كشيده‌اند.

وی با بيان اينكه اين اقدام آنها نه تنها به ضرر مسلمانان نيست بلكه به نفع آنها هم تمام می‌شود، اظهار داشت: آنها با آتش كشيدن قرآن تنها سبب شدند كه هزاران هزار نفر از مردم جهان قرآن را بشناسند و به فهم آن و ارتباط با خداوند تلاش كنند و اين خود زمينه‌ تحول بزرگ و عظيم در اسلام را رقم می‌زند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین