کد خبر: ۱۰۸۲۷۵
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۷

بیانیه مجمع روحانیون مبارز در مورد سردار مشفق

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای خواستار برخورد با "سردار مشفق" و نظامیان سیاسی‌کار شده است.

به گزارش فرارو به‌نقل از برخی پایگاه‌های خبری، این مجمع در بیانیه‌ای که روز چهارشنبه ۲۴ شهریور منتشر شد، با اعتراض به انتشار فایل صوتی سخنرانی منسوب به یکی از فرماندهان قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران که در آن اتهاماتی علیه عده‌ای از شخصیت‌های سیاسی وارد شده بود، آورده است: «از مسئولان امر و در درجه اول از مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید تقاضا می‌کنیم که با این جریان مرموز و بدعت های خطرناک به نحو شایسته برخورد کنند.»

فایل صوتی سخنرانی منسوب به فردی به نام "سردار مشفق" که گفته می‌شود در پائیز سال ۱۳۸۸ در جمع عده‌ای از روحانیون در مشهد ایراد شده، از چند ماه پیش در اینترنت منتشر شده بود.

در این فایل صوتی اتهامات تندی به بعضی از چهره‌های سیاسی ایران وارد شده و نحوه مقابله نهادهای نظامی و اطلاعاتی با این افراد و چگونگی دخالت این نهادها در انتخابات تشریح شده بود.

مجمع روحانیون در بیانیه خود نوشته است که تاکنون با این تصور که مسئولان قوه قضائیه و نهادهای امنیتی و نظامی با "سردار مشفق" و همفکران او در نهادهای امنیتی و نظامی برخورد خواهند کرد، از صدور بیانیه و طرح شکایت علیه آنها خودداری کرده بودند.

در این بیانیه ادعا شده است که در سخنرانی سردار مشفق "با صراحت و به‌طور مکرر به این واقعیت تلخ اقرار شده است که یک جریان نظامی امنیتی... از دو سال قبل از انتخابات... میدان‌دار اصلی عرصه انتخابات بوده و با استفاده از تمامی ابزارهای پیشرفته و امکانات و سرمایه‌های ملی وارد عمل شده و با شیوهَ‌های غیرقانونی، غیر‌شرعی، غیر انسانی و غیر اخلاقی به مهندسی انتخابات پرداخته‌اند".

مجمع روحانیون مبارز این اقدامات را نابود کننده جمهوری اسلامی دانسته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
0
0
خب اگه دلیل دارید رو کنید ما که هر چی رو که گوش دادیم با واقعیت مطابقت داشت
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین