کد خبر: ۱۰۸۲۹۳
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۱۶

مشت بازیکن معروف بر صورت ملی‌پوش سپاهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رابطه این بازیکن با امیر قلعه‌نویی خراب شده و ممکن است به زودی قراردادش را با سپاهان فسخ کند. 

قرار نبود هیچ چیز رسانه‌ای شود، اما لاپوشانی مسئولان سپاهان زیاد دوام نیاورد و خبر درگیری دو بازیکن معروف این تیم به بیرون درز کرد. 

اصل جریان به قبل از بازی با پاس همدان بر می‌گردد. همان زمانی که بازیکن تازه وارد سپاهان دو جلسه در تمرینات تیم حاضر نشد تا جرقه اختلافی بزرگ در تمرینات این تیم رقم بخورد. 

وقتی پس از این اتفاق امیر قلعه‌نویی با بازیکن مورد نظر تماس تلفنی می‌گیرد تا علت غیبت او را جویا شود جوابی دستگیرش می‌شود که هرگز انتظارش را نداشت.
 
امیر با این بهانه که آیا این بازیکن به دلیل بیماری تمرینات را تحریم کرده است، سر صحبت را باز می‌کند اما جواب بازیکن معروف این است: «نه، مریض نبودم، همینطوری نخواستم در تمرینات شرکت کنم!»

جواب برای قلعه‌نویی سنگین بود، اما او دندان روی جگر گذاشت تا بازیکن مذکور را در تمرینات زیارت کند.

دو روز بعد، زمانی که این بازیکن در تمرینات شرکت می‌کند نه تنها قلعه‌نویی را تحویل نمی‌گیرد بلکه هرچه سرمربی با او صحبت می‌کند او رویش را به سمت دیگری بر می‌گرداند تا با بی‌اعتنایی به نیمکت‌نشینی‌های مداومش اعتراض کند. این حرکت بازیکن سپاهان کار را تا جایی پیش می‌برد که صدای بقیه بازیکنان که ازابتدا در جریان درگیری‌ها بودند هم در می‌آید.

در این بین وقتی در ریکاوری، بحث اتفاقات به‌وجود آمده در بازی با پاس مرور می‌شود دیگر بازیکن معروف و ملی‌پوش سپاهان با کنایه خطاب به بقیه بازیکنان می‌گوید که اگر بعضی از بازیکنان درست و به‌موقع در تمرینات حاضر شوند مشکلات سپاهان برطرف می‌شود! کاملا مشخص بود که منظور این بازیکن چه کسی است. چون در هفته‌های اخیر تنها او بوده که در تمرینات شرکت نکرده است.

این حرف ملی‌پوش سپاهان که زیاد به مزاج آقای عصبانی خوش نمی‌آید باعث می‌شود تا حسابی از کوره در برود و مشتی را روانه صورت بازیکن منتقد کند. درگیری بالا می‌گیرد تا پس از چند دقیقه و با دخالت سایر بازیکنان همه چیز به حالا عادی برگردد!

اما این پایان ماجرا نیست. پس از روانه کردن این مشت بازیکن مورد اشاره ساکش را جمع می‌کند و با گفتن این حرف که «بر می‌گردم تهران» به سمت بیرون زمین قدم بر می‌دارد. در این بین دخالت محرم‌ نویدکیا و حرف‌هایی که کاپیتان سپاهان می‌زند او را از رفتن منصرف می‌کند. به گفته شاهدان ماجرا، محرم با این حرف‌ها که این کارها بچه بازی است و بمان و شانه خالی نکن تصمیم این بازیکن را عوض می‌کند.

فلاش بکی به ابتدای فصل. همان زمانی که اختلاف اصلی بازیکن و مربی جرقه خورد. در بازی با راه‌آهن وقتی امیر قلعه‌نویی بازیکن معروف را روی نیمکت می‌نشاند اسباب ناراحتی او را فراهم می‌کند. این بازیکن که طاقت نمی‌آورد از همان بازی زبان به اعتراض باز می‌کند و خطاب به قلعه‌نویی می‌گوید: «چرا 90 دقیقه من را روی نیمکت نشاندی؟ من اینجا نیامده‌ام که بازی نکنم!»

قلعه‌نویی هم که در بازی اول نتیجه دل‌خواهش را نگرفته بود به همین چند کلمه که خوب تمرین نکرده‌ای و انشاءالله در بازی بعد، بسنده می‌کند. اما بازیکن شاکی، برای مربی دلیل می‌آورد که او زودتر از خیلی بازیکنان وارد سپاهان شده است و از آنها بیشتر تمرین کرده است! او توره و رضا عنایتی را مثال می‌زند تا این حرف از دهان قلعه‌نویی خارج شود: «من تصمیم می‌گیرم چه کسی آماده است و باید در زمین بازی کند، اما تو در پازل تاکتیکی من هستی و در بازی‌های بعدی از تو در ترکیب استفاده می‌کنم.»

امیر قلعه‌نویی البته در اظهارنظر دیگری در مورد این بازیکن گفته است: «این آقا لیگ ایران را با لیگ‌های دیگر مقایسه می‌کند و فکر می‌کند سطح لیگ ایران پایین‌تر از لیگ‌های دیگر است. به همین دلیل زیاده‌خواه است و انتظار دارد مثل تیم سابقش همیشه در ترکیب باشد. اتفاقی که تا زمانی من سرمربی سپاهان باشم هرگز نخواهد افتاد.»

قضیه کوبیدن مشت به صورت ملی‌پوش سپاهان را که فاکتور بگیریم اخبار رسیده از اصفهان حاکی از آن است که رابطه سرمربی و بازیکن معروف کاملا شکرآب است و هر لحظه این احتمال وجود دارد که این بازیکن راهی تهران شود.

هنوز چیزی مشخص نیست اما شاید تا قبل از نیم فصل سپاهان با یکی از بازیکنان خودش فسخ قرار داد کند. اتفاقی که بدون شک جنجال‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. چون با توجه به سوابق بازیکن مذکور بعید است که او در قبال چنین اتفاقی سکوت اختیار کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
0
0
چرا در لفافه سخن می گوئید رک اسم همه بگوئید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین