کد خبر: ۱۰۸۳۴۲
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۲
محصولی، وزیر رفاه و تامین اجتماعی:

مطالبات بازنشستگان قبل از سال 79، امشب در حسابشان خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر رفاه و تامین اجتماعی، از پرداخت مطالبات مربوط به مابه‌التفاوت پاداش پایان خدمت بازنشستگان مشترک صندوق بازنشستگی كشوری خبر داد و گفت: این مطالبات كه مختص بازنشستگان قبل از سال 1379 است، همراه با حقوق شهریور ماه آنها امشب به حسابشان واریز خواهد شد.

صادق محصولی، افزود: خداوند متعال را شاكریم كه در پی توجه ویژه‌ دولت برای ارتقاء وضع معیشتی بازنشستگان همان طور كه پیش‌تر اعلام شده بود، مطالبات مربوط به مابه التفاوت پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از سال 1379 در پایان تابستان پرداخت می‌شود.

وزیر رفاه، با تاكید بر این كه این مطالبات از دولت هشتم مانده و مربوط به بازنشستگان قبل از سال 1379 بوده است، خاطر نشان كرد: با تلاش‌های دولت نهم و دهم و پیگیری‌های مستمر خدمتگزاران بازنشستگان در وزارت رفاه و تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی كشوری این مطالبات، امشب در حساب بازنشستگان كشوری واریز خواهد شد.

محصولی درباره مبادی پرداخت این مطالبات نیز اضافه كرد: پرداخت بخشی از این پاداش در بند «ر» تبصره پنج قانون بودجه سال 82 پیش‌بینی‌ شده بود كه مابه‌التفاوت آن نیز در حال حاضر بر مبنای حقوق همان سال پرداخت می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین