کد خبر: ۱۰۸۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۰

درپی تصادف اتوبوس تهران - ساوه؛ مجوز شركت متخلف، يک سال تعليق شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر كل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری، اعلام كرد: تخلف و قصور شركت حمل و نقل مسافربری پیروزی ایلام به دلیل نداشتن كمک راننده، عامل واژگونی اتوبوس مسافری تهران - ساوه و كشته شدن 31 مسافر بوده است.

عباس محمودآبادی، اظهار كرد: در جلسه بررسی عملكرد شركت حمل و نقل مسافربری مربوطه اتوبوس تهران - ساوه كه چهارشنبه گذشته در نزدیكی شهرک صنعتی ساوه واژگون شد، مشخص شد كه این شركت تخلف و قصور كرده است؛ چراكه مسیر حركت بیش از هشت ساعت بوده اما شركت كمک راننده برای این سفر در نظر نگرفته كه خواب‌آلودگی و خستگی راننده عامل حادثه و واژگونی شده است.

به گفته وی در پی این تخلف، مجوز فعالیت شركت حمل و نقل مسافربری پیروزی ایلام برای یک سال تعلیق شد.

محمودآبادی تصریح كرد: ‌سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای طبق قانون فقط می‌تواند مدت یک ماه تا یک سال تعلیق را برای شركت متخلف در نظر گیرد كه اشد مجازات برای این حادثه در نظر گرفته و یک سال این شركت تعطیل شد.

مدیر كل دفتر ایمنی و ترافیک سازمان راهداری با اشاره به فوت شدن راننده در این حادثه، گفت: طبق آخرین نتایج در این حادثه 31 نفر از مسافران فوت شدند.

گفتنی است، سحرگاه چهارشنبه 24 شهریور یک دستگاه اتوبوس مسافربری كه از ایلام عازم تهران بود در نزدیكی شهر صنعتی ساوه واژگون شد كه 27 نفر در صحنه كشته و 14نفر مجروح شدند كه نهایتا با جان باختن تعدادی از مسافران در بیمارستان آمار كشته‌های این حادثه به 31 مفر افزایش یافت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین