کد خبر: ۱۰۸۴۷۵
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۳
پدر سعید علی‌حسینی بعد از شایعه محرومیت 4ساله پسرش

همه بدانند رضازاده و افشارزاده پسرم را نابود کردند

رضازاده خیالش راحت است که کسی رکوردهایش را نمی‌زند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ عزیز علی‌حسینی، پدر سعید علی حسینی می‌گوید: رای فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری هرچیزی غیر از اثبات بی‌گناهی پسرش باشد، نمی‌پذیرد. 

علی‌حسینی در مسابقات قهرمانی جهان 2009 کره‌جنوبی به بهانه مصدومیت وزنه نزد. این درحالی بود که او شانس اول سنگین وزن‌های جهان برای رسیدن به مدال طلا بود و قبل از حضور در کره در رکوردگیری‌های داخلی رکوردهای حسین رضازاده را زده بود. 

چند ماه بعد از این اتفاق فدراسیون ایران اعلام کرد که علی‌حسینی به دلیل دوپینگی بودن در آن مسابقات شرکت نکرده بود. خانواده علی‌حسینی در اعتراض به این موضوع بارها علیه رضازاده موضع‌گیری کردند و حتی دست به افشاگری زدند. 

درحالی که جلسه رسیدگی به پرونده علی‌حسینی اوایل شهریورماه در فدراسیون جهانی تشکیل شد و فدراسیون ایران مدعی است که تلاش می‌کند محرومیت علی حسینی را از مادام‌العمری کاهش دهد، عزیز علی‌حسینی پدر سعید می‌گوید که پسرش دوپینگی نیست و اگر محرومیتی برای او در نظر گرفته شود، به خواست رضازاده بوده است. 

شایعه شده است که فدراسیون جهانی رای سعید را صادر کرده و او را 4 سال محروم کرده است. شما از این موضوع خبر دارید؟ 

نه من چیزی نشنیده‌ام. کسی هم با ما تماس نگرفته تا خبری بدهد. 

اگر محرومیت او همین 4 سال باشد، برای شما راضی کننده است؟ 

نه، من هیچ محرومیتی را قبول ندارم. چه یک روز باشد و چه 10 سال. سعید دوپینگی نیست که بخواهند محرومش کنند. 

اما اگر فدراسیون جهانی او را محروم کند، یعنی این که او دوپینگ کرد بوده. 

نه، این صحت ندارد. من قبلا هم گفته‌ام و بازهم می‌‌گویم. در کره‌جنوبی سعید نه مصدوم بود و نه دوپینگی. وزنه‌برداری ایران چند دوپینگی داشت و محروم شده بود. اگر سعید وزنه‌ می‌زند، طلا می‌‌گرفت. در این شرایط تیم‌های دیگر اعتراض می‌کردند که چرا به کشوری که محروم است اجازه شرکت در مسابقات را داده‌اید. آنها هم به خاطر این که آبرویشان نرود‏، قضیه دوپینگ سعید را مطرح کردند. 

می‌توانستند بگویند سعید مصدوم است. همان بهانه‌یی که یک روز قبل از مسابقات آوردند. 

آنها سعید را معامله کردند. بهرام افشارزاده و حسین رضازاده سعید را قربانی کردند. آنها با روابطی که با فدراسیون جهانی داشتند،‌ کاری کردند که کسی در ایران متوجه نشود وزنه‌برداری محروم است. 

اما دلیلی نداشت که سعید را به دوپینگ متهم کنند. 

چرا دلیل داشت. الان آقای رضازاده خیالش راحت است که کسی رکوردهایش را نمی‌زند. الان بدون هیچ مزاحمتی در فدراسیون ریاست می‌کند، بدون این که کسی را بالاتر از خودش ببیند. 

فکر نمی‌کنید این حرف‌ها برای شما مشکل‌ساز شود. به هر حال شما مدارکی برای اثبات حرف‌های‌تان ندارید. 

می‌خواهند چه کار کنند؟ آنها پسرم را نابود کردند، دیگر چیزی نداریم که بخواهند از ما بگیرند. می‌خواهند من را هم نابود کنند، مشکلی نیست این کار را هم بکننم. اگر می‌خواهند من را بکشند باز هم مشکلی ندارم. اما می‌خواهم حرفم را بزنم و به همه بگویم که افشارزاده و رضازاده با پسر من چه کار کردند. آنها پسر من را برای ریاست خودشان قربانی کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین