کد خبر: ۱۰۸۵۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۲
در مراسم افتتاح کارخانه خودروسازی مازندران در بابل

رحیمی: تورم یک رقمی است اما برخی دروغ می‌گویند، جمعی هم باور می‌کنند

احمدی‌نژاد تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ محمدرضا رحیمی، معاون اول رییس‌جمهوری گفت: امروز احمدی‌نژاد تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت محمدرضا رحیمی روز دوشنبه در مراسم افتتاح کارخانه خودروسازی مازندران در بابل تاکید کرد: رئیس‌جمهور در مقابل قدرت‌های زورگویی که مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستادند تا تحریم‌ها را به ما تحمیل کنند، ایستادگی کرد.

وی افزود: دشمنان همواره در صدد این بوده‌اند که پشت ایران را به خاک برسانند و در طول ۲۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دایما ایران را تحریم ‌کرده اند تا ما را بشکنند اما همانطور که امروز شاهد هستیم آنان به هیچ عنوان موفق نشده‌اند. 

معاون اول احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: امروز در کشور ما تورم یک رقمی است ولی متاسفانه عده‌ای دروغ می‌گویند و جمعی هم آن را باور می‌کنند. رحیمی افزود: ما برای اینکه مردم باور کنند تورم یک رقمی است، ۳۵ رقم از کالاهای مورد نیاز خانواده‌ها را از سبد کالا جدا کردیم و در حد زیاد تامین و ذخیره کردیم.
 
وی برنج را مستثنی از این کالاها دانست و گفت: با استانداران مازندران و گیلان توافق کردیم که بر اساس مدیریت آنان کسری برنج را وارد کنیم.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از وزارت صنایع می‌خواهیم تا تحقیق و توسعه را برای کارهای جدید در پیش گیرد تا ما بتوانیم دستاوردهای مهندسان ایرانی را به گوش جهانیان برسانیم و گام‌های اساسی در کشور برداریم.

رحیمی با بیان اینکه ایران ۱۸ میلیارد دلار کالا از اروپا وارد می‌کند، اظهار کرد: با بحث تحریم‌هایی که صورت گرفت دیگر ایران کالاهای آنان را وارد نمی‌کند و این‌گونه ۲۰۰ هزار شغل را از دست آنان گرفته‌ایم و به جوانان خودمان می‌دهیم.

وی تاکید کرد: ما قصد داریم یک میلیون و ۱۰۰ هزار شغل را در کشور ایجاد کنیم که سهم استان مازندران ۴۰ هزار شغل است و تا امروز ۱۶ هزار شغل در این استان ایجاد شده است. 

رحیمی با بیان اینکه هیچ تحریمی نمی‌تواند جلوی احمدی‌نژاد را بگیرد، گفت: مردم ما همه راه‌ها را به روی تحریم‌ها می‌بندند و دشمنان نباید دیگر فکر تحریم ایران را بکنند. 

معاون اول رییس‌جمهوری گفت: یکی از تصمیمات این است که دیگر هیچ کالایی را به قیمت قبل از تحریم از اروپا وارد نکند و بنابراین دیگر تورمی نخواهیم داشت!

رحیمی با بیان اینکه با این تدبیر دیگر به قیمت‌ها افزوده نخواهد شد، افزود: دشمنان قصد شکستن روحیه ما را دارند ولی ما سینه‌ها را سپر و آنان را مایوس می‌کنیم.

گفتنی است که در هفته‌‌های گذشته آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله امینی ضمن انتقاد از افزایش بیکاری در کشور نسبت به ارائه آمارهای تورم و بیکاری از سوی مسئولان اعتراض کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین