کد خبر: ۱۰۸۵۴۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۰:۳۵

4 نفر بر اثر مصرف مشروبات الکلی جان باختند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حدود 10 نفر بر اثر خريد و مصرف مشروبات الكلی دست‌ساز در شهر خرم آباد دچار مسموميت شديد شدند كه 4 نفر آنها براثر شدت مسموميت جان خود را از دست داد‌ه‌اند. 

در همین ارتباط شش نفر دیگر از مصرف کنندگان این مشروبات الکلی نیز درحال حاضر در بخش فوریت های پزشکی بیمارستان عشایر خرم آباد بستری هستند.

یکی از این افراد دراین خصوص گفت: روز گذشته به همراه 4 نفر از دوستان مقداری مشروب الکلی از یک فروشنده در خرم‌آباد خریداری کردیم.

وی افزود:‌ متاسفانه 2 تن از دوستان به فاصله چند دقیقه پس از خوردن مشروب خریداری شده جان باختند و مابقی نیز دچار سردرد شدید، حالت تهوع و کاهش شدید دید شدیم.

وی اظهار داشت: به همین دلیل به بخش اورژانس بیمارستان عشایر خرم‌آباد مراجعه کرده و به علت مسمومیت شدید دراین مرکز بستری شدیم.

یک منبع موثق در بخش اورژانس بیمارستان عشایر خرم‌آباد نیز افزود:‌ عرضه مشروب دست‌ساز در دو روز گذشته تاکنون منجر به مسمومیت شدید 10 نفر در خرم‌آباد شده است.

وی با اشاره به مراجعه این افراد به این بیمارستان، ‌افزود: تاکنون 4 نفر از این بیماران که برخی از آنها در یک مجلس عروسی شرکت داشته‌اند، فوت کرده‌اند.

این منبع آگاه تصریح کرد: احتمال اینکه تعداد افراد بیشتری براثر مصرف این مشروب الکلی دست‌ساز در شهر خرم‌آباد دچار مسمومیت شده باشند و تاکنون به بیمارستان مراجعه نکرده‌اند وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین