کد خبر: ۱۰۸۵۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۲۵

اکرمی: احمدی‌نژاد به جای اتلاف وقت، به فکر حل مشکلات مردم باشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران در مجلس، با اشاره به صحبت‌های اخیر احمدی‌نژاد مبنی‌بر در راس نبودن مجلس، تاکیدکرد: این‌گونه صحبت‌ها نه تنها مشکلی را حل نمی‌کند، بلکه باعث اتلاف وقت و نیرو نیز می‌شود.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خانه ملت، با بیان این مطلب که رئیس‌جمهور با چه انگیزه‌ای چنین صحبت‌هایی را مطرح کرده‌اند، اظهار داشت: اینکه آقای رئیس‌جمهور در آستانه هفته دفاع مقدس چنین صحبت‌هایی می‌کنند؛ هیچ مشکلی از جامعه را حل نمی‌کند و تنها به مشکلات دیگر می‌افزاید.

وی با بیان اینکه ما باید طبق قانون اساسی و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم گفت: طبق قانون اساسی مرجع تفسیر قوانین، شورای نگهبان و مرجع تفسیر قوانین عادی مجلس شورای اسلامی است که اختلافات این ۲ گروه در مجمع تشخیص مصلحت نظام بررسی می‌شود.

اکرمی افزود: همچنین منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه قابل استناد است که مجلس را مانند امام (ره) در راس امور قرار دادند که همین امر برای ما فصل‌الخطاب است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، با اشاره به اینکه هر بحث و نظری جا و مکان مخصوص به خود را دارد، تصریح کرد: جای مباحث نظری در شبکه خبر و یا روزنامه‌ها نیست؛ بلکه مکانی به عنوان مراکز تحقیقاتی و دانشگاه‌های برای این‌گونه مباحث در نظر گرفته شده است. در غیر این صورت هر فردی می‌تواند قانون را به تعبیر خود تفسیر کند.

وی تاکید کرد: مفسر قانون اساسی فقط شورای عالی نگهبان است و اینکه چه کسی در راس امور باشد دردی از دردهای مردم دوا نخواهد کرد. پس بهتر است به جای بیان چنین مسائلی به فکر چاره‌ای برای حل مشکلات جامعه باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین