کد خبر: ۱۰۸۶۰۰
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴

روانبخش: مشایی به دنبال ریاست جمهوری است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مشایی همواره به دنبال مطرح شدن اسم خود در نشریات و خبرگزاری‌ها بوده و با کارهایی که انجام می‌دهد از هم اکنون به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است، اما ملت ایران به کسی رأی می‌دهد که دغدغه اسلام ناب محمدی باشد.

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش دوشنبه شب در نشست سیاسی بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: در جبهه جنگ نرم دشمنان باید در رکاب رهبر معظم انقلاب اسلامی یک سرباز و فرمانده باشیم.

وی با اشاره به روایات ائمه اطهار(ع) در خصوص اهمیت ولایت و ولایی بودن خاطرنشان کرد: ولایت در میان استوانه‌های دین افضل بوده و حافظ دیگر واجبات و شرط قبولی عبادات است.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتوسخن گفت: چه بسا اگر ولایت در انسان کمرنگ باشد، دیگر واجبات نتواند انسان را از ضلالت و گمراهی نجات بخشد، همانطور که در کربلا و در نهروان نمازخوان‌ها و روزه‌گیرها بودند در برابر امام معصوم(ع) صف کشیدند.

وی تصریح کرد: شهادت نیز واژه‌ای است که با ولایت همراه بوده و کسی که در راه خدا و ولایت کشته نمی‌شود اصلا شهید نیست و در نامه شهادت باید امضای امام زمان(عج) باشد.

روانبخش با بیان اینکه ولایت فقیه یک مقام تشریفاتی و محصول قانون و مجلس خبرگان نیست، اظهار داشت: این جایگاه مقامی است که از سوی خداوند متعال و رسول اکرم و ائمه اطهار(ع) تفویض شده و اعتبار قانون اساسی و سه قوه به تنفیذ ولی‌فقیه است و اگر اینگونه نباشد حکومت طاغوتی خواهد بود.

وی تأکید کرد: از مسئولان نظام اسلامی در هر سطحی انتظار می‌رود که از عمق جان ملتزم به ولایت فقیه باشند و سخنان و منویات ایشان را نصب‌العین قرار دهند، زیرا حکم او حکم امام زمان(عج) است و این یک باور دینی است. 

روانبخش در اختیار گذاشتن منشور کوروش آن هم به صورت مجانی به مدت 4ماه در شرایط تحریم کشورمان را قابل تأمل دانست و گفت: دشمنان می‌خواهند مباحث مهدویت و اسلام‌خواهی را در جامعه کمرنگ سازند، اما مسئولان باید بسیار مراقب نفوذ دشمنان خارجی و داخلی باشند.

وی تأکید کرد: مردم تا هنگامی که مسئولان در خط اسلام و انقلاب گام بردارند از آنها حمایت می‌کنند.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پایان با اشاره به سخنان اخیر مشایی خاطرنشان کرد: وی همواره به دنبال مطرح شدن اسم خود در نشریات و خبرگزاری‌ها بوده و با کارهایی که انجام می‌دهد از هم اکنون به دنبال کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری است، اما ملت ایران به کسی رأی می‌دهد که دغدغه اسلام ناب محمدی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین