کد خبر: ۱۰۸۶۸۴
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶

سردار فیروزآبادی: امروز جمهوری اسلامی، قدرت نظامی منطقه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ در مراسم رژه‌ای که به مناسبت ٣١ شهریور ماه و آغاز جنگ هشت ساله ایران و عراق در تهران برگزار شد، رئیس ستاد كل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تاکید کرد: قدرت نظامی ما‌، قدرت نظامی منطقه است و توان نظامی ما به تعداد تانک و هواپیما نیست. 

سرلشگر سید حسن فیروز‌آبادی، در سخنرانی آغازین مراسم رژه ٣١ شهریور نیروهای مسلح ایران اظهار داشت: ‌رزمندگان ما در عرصه سپاه، بسیج، ناجا و صنایع نظامی وزارت دفاع آماده دفاع در مقابل تمام جهان‌خواران هستند.

فیروز‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان كرد: سال ۵۹، سال شروع جنگ و سال ۸۹، سال بلوغ و خیزش به سمت كمال است. 

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح ادامه داد: صدور چندین قطعنامه، تحریم‌ها، جنگ از طریق فتنه و استفاده از همه ابزارها نشان از قدرت و تجربه جبهه اسلام بعد از گذشت 30سال از انقلاب است.

فیروز‌آبادی با بیان اینكه همه رشد و پیشرفت نیروهای مسلح مدیون فرماندهی امام و رهبری است، گفت: نبرد سایبری، دفاع در برابر تهدیدات نرم و ایجاد تقابل ملی در بدنه نظام از حوزه‌های جدید نیروهای مسلح است.

فیروزآبادی با بیان اینكه یكی از درس‌های دفاع مقدس تكیه به دفاع مردمی ملت ایران است، اظهار داشت:‌ توان نظامی امروز ما قدرت نظامی برتر منطقه است و البته قدرت ما به تعداد تانگ و هواپیما نیست و دشمنان نیز به برتری قدرت نظامی ما در منطقه اذعان دارند. 

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز خودروهای قرارگاه‌های سازندگی كشور راهگشای كارهای اقتصادی ملت ایران است.

فیروزآبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان وزیر خارجه آمریكا گفت: این فرد اخیرا گفته نسبت به افزایش قدرت نظامی ایران احساس نگرانی می‌كنیم. ما در جواب او می‌گوئیم قدرت نظامی ما فقط برای بازدارندگی مهاجمان است.

فیروزآبادی گفت: او با نامیدی از اقدام نظامی دست به حمایت از فتنه زد و اعتراف كرده است كه در خارج از كشور با سران فتنه ارتباط داشتند و این سند خیانت سران فتنه است كه باید توسط سران مسئول پیگیری شود.

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح در پایان گفت: آمریكا، صهیونیست‌ها و فتنه‌گران برای گرفتن روحیه انقلابی و اسلامی ملت ما دست به كار شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین