کد خبر: ۱۰۸۷۰۵
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۸

باند زورگیران پایتخت متلاشی شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: کیف‌قاپان و سارقان حرفه‌ای مشتریان بانک‌ها و صرافی‌های پایتخت در 6 عملیات پلیسی همزمان با شلیک گلوله‌ مأموران دستگیر شدند.

کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران همزمان با دریافت شکایت ده‌ها نفر از شهروندان که هدف کیف‌قاپان قرار گرفته بودند، ردپای یک گروه خشن را یافتند، در نخستین گام‌های تحقیقات، با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانک‌ها و مراکز تجاری، کارآگاهان با مرد شیک‌پوشی روبه‌رو شدند که اغلب مواقع یک کت تیره و کیف‌دستی همراه داشت.

پس از بررسی‌ هویت متهم مشخص شد، وی مرتضی"30 ساله" نام دارد که از تبهکاران سابقه‌دار است که بارها به خاطر جرایم مختلف دستگیر و زندانی شده است، در ادامه تجسس‌ها مخفیگاه مرتضی در شرق تهران شناسایی و تحت مراقبت‌ نامحسوس قرار گرفت، کاراگاهان سرانجام 5 عضو دیگر شبکه را نیز شناسایی کرده و ساعت 6 بامداد سه‌شنبه "30 شهریور" در 6 عملیات همزمان در 6 نقطه پایتخت متهمان را دستگیر کردند.

به گزار روزنامه ایران، این در حالی است که سه تن از تبهکاران هنگام فرار با شلیک گلوله مأموران مجروح و دستگیر شدند، آنها در بازجویی‌ها به ده‌ها فقره سرقت در حوالی تجریش، پارک‌وی، شمیران، بازار، رسالت، تهران نو، سعادت‌آباد، شهرک قدس، صادقیه، پونک و اکباتان اعتراف کردند که ارزش اموال مسروقه حدود 500 میلیون تومان برآورد شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین