کد خبر: ۱۰۸۷۳۹
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷

لاریجانی: حادثه مهاباد بار دیگر چهره ننگین دشمنان کوردل را نمایان ساخت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی تاکید کرد: حادثه تروریستی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح در شهر مهاباد که باعث شهادت و زخمی شدن جمعی از همنوعان عزیزمان شد بار دیگر چهره زشت و ننگین دشمنان کوردل این انقلاب و نظام مقدس را نمایان ساخت. 

متن پیام دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به مناسبت حادثه تروریستی انفجار بمب در مراسم رژه نیروهای مسلح در مهاباد صادره شده به این شرح است:

در حالی که فرزندان این ملت در آستانه گرامیداشت رشادتهای هشت سال دفاع مقدس توانمندی های غرور آفرین نظامی خود را نمایش گذاشتند، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران که تحمل این توانایی و قدرت مقتدرانه را ندارند با انجام حرکات زشت و کور تروریستی سعی در ایجاد اخلال در وحدت مردم و اراده محکم آنان دارند.

متاسفانه تجربه سه دهه از تثبیت نظام جمهوری اسلامی و اقتدار آن هنوز برای دشمنان این کشور باور نگشته است و در عقل ناقص آنان هنوز توهم و خیال ایجاد مانع و شکاف در بین آحاد این ملت وجود دارد که بیانگر کج‌فهمی آنان می‌باشد.

مردم عزیز، رشید و دلاور ایران اسلامی همواره و در تمامی صحنه ها و شرایط، حامی و پشتیبان انقلاب و نظام بوده‌اند و هیچگاه اجازه نخواهند داد این گونه حوادث خللی در اراده مستحکم و قوی آنان وارد کند بلکه با عزمی راسخ‌تر و با استوار بیشتر در راه توسعه کشور گام برخواهند داشت.

اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه دردناک تروریستی از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مقام معظم رهبری، مردم شهرستان مهاباد و خانواده‌های این شهدای گرانقدر، برای آنان علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از درگاه خداوند مسئلت می‌کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین