کد خبر: ۱۰۸۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۱

فیلم‌برداری "جدایی نادر از سیمین" به کارگردانی اصغر فرهادی متوقف شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اصغر فرهادی فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» را با حضور لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، علی اصغر شهبازی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و مریلا زارعی کار گردانی می‌کند. 

فیلم‌برداری «جدایی نادر از سیمین» به کار گردانی اصغر فرهادیی متوقف شد. 

بنا بر اعلام مشاور رسانه‌ای فیلم «جدایی نادر از سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، فیلم‌برداری این فیلم به طور موقت متوقف شده است. 

این خبر در حالی منتشر شده است که چندروز گذشته سایت هنر‌نیوز خبری را منتشر کره بود که شنیده‌ شده‌ است پروانه ساخت فیلم «جدایی نادر و سیمین» به تهیه‌کندگی و کارگردانی اصغر فرهادی با دستور مستقیم سید علیرضا سجاد‌پور مدیر کل اداره کل نظارت و ارزشیابی سینمای حرفه‌ای لغو شده‌است. 

مدتی است فیلمبرداری این فیلم آغاز شده و تا کنون حدود 20 درصد از صحنه‌های فیلم جلوی دوربین رفته‌ است و گروه در لوکیشن داخلی مشغول به‌کارند. 

اما علیرضا سجادپور درباره این خبر گفت: نظری ندارم. 

اصغر فرهادی فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» را با حضور لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، بابک کریمی، علی اصغر شهبازی، شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و مریلا زارعی کار گردانی می‌کند و تاکنون بیست درصد از فیلمبرداری آن انجام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین