کد خبر: ۱۰۸۸۳۵
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۳

نماینده مجلس: دولت بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، دیگر سهام عدالت را پرداخت نکرده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها 30درصد سهام عدالت پرداخت شده است، تصریح کرد: مردم حوزه انتخابیه اینجانب به دلیل پرداخت نشدن مابقی سهام عدالت، از دولت ناراضی هستند. 

عیسی جعفری، نماینده بهارو کبدراهنگ و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه انتخابه خود، تاکید کرد: در سرکشی اخیر به روستاهای حوزه انتخابیه متوجه شدم، مردم از عدم پرداخت 70 درصد سهام عدالت گلایه دارند. 

وی ادامه داد: دولت در زمان دوره جدید انتخابات ریاست‌جمهوری 30 درصد از سهام عدالت را به مردم روستا پرداخت کرده است، اما پس از آن دیگر سهام عدالت پرداخت نشد. 

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ با بیان اینکه این موضوع را از مسئولان کشوری پیگیری کرده است، گفت: با وجود پیگیری از علل عدم پرداخت مابقی سود سهام عدالت، هیچ مسئولی پاسخ‌گو نبود. 

جعفری به مشکلات دیگر حوزه انتخابه خود اشاره کرد و گفت: اخیرا مردم روستاهای حوزه انتخابیه با مشکل آب شرب مواجه هستند؛ به‌طوری که مردم در طول روز تنها نیم ساعت آب شرب دارند. 

به گفته وی، پیش از این روستاییان کبوردآهنگ و بهار، مشکلی در خصوص آب شرب نداشتند و چاه‌ها جوابگوی نیاز مردم بود. 

وی ادامه داد: کمبود آب در این منطقه به جایی رسیده است که مسئولان استان نگران مهاجرت روستاییان به شهر و افزایش حاشیه نشینی هستند. 

جعفری با اشاره به اینکه خشکسالی یکی از دلایل کمبود آب شرب است، گفت: کمبود آب هر دلیلی داشته باشد دولت وظیفه دارد نیاز مردم را فراهم کند و راه‌کارهای جدید را برگزیده و اجرای کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین