کد خبر: ۱۰۹۱۸
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۸۴ - ۱۰:۳۹

شايد سارا در زندان هم نقشه سرقت بکشد!

آفتاب‌‌نیوز : در پي دستگيري دختر 16 ساله اي به نام سارا که در طول يک ماه 4 دستگاه خودرو را سرقت کرده ، روز گذشته اين دختر در شعبه سوم دادياري دادسراي جنايي تهران عنوان کرد به هيچ قيمتي حاضر به زندگي با مادربزرگ خود نيست و زندان را به حضور در کنار مادربزرگ خود ترجيح مي دهد. سارا در اعترافات خود گفت : پس از جدايي والدينم ، هر کدام از آنها بدون توجه به سرنوشت من ، راه خود را در پيش گرفته و مرا فراموش کردند و من نيز مجبور به سرقت شدم. 

وي افزود: هر بار پس از سرقت خودرو ، مدتي درون خودروهاي دزدي زندگي مي کردم و سپس با رها کردن خودرو سوار يک خودروي ديگر مي شدم و با فريب راننده از وي درخواست مي کردم تا از مغازه سيگار خريداري کند و هنگامي که وي خودرو را ترک مي کرد ، من نيز از فرصت استفاده کرده و خودرو را سرقت مي کردم. 

دقايقي پس از صدور قرار قانوني براي تحويل دختر 16 ساله به کانون اصلاح و تربيت ، داديار شهرياري گفت : سارا حتي نشاني مادربزرگ خود را به اشتباه اعلام کرده و ما نتوانستيم هيچ يک از بستگان او را شناسايي کنيم. 

وي افزود: سارا عنوان مي کند تنها در صورتي حاضر به بازگشت به خانه است که پدر و مادرش بار ديگر با هم زندگي کنند ، در غير اين صورت پس از آزادي بار ديگر اقدام به سرقت خودرو خواهد کرد!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین