کد خبر: ۱۰۹۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۵
در خصوص اظهاراتش درباره جایگاه مجلس

170 نماینده مجلس به احمدی‌نژاد تذکر دادند

از بیان مطالب تحریک‌کننده، بی‌فایده و مغایر با قانون پرهیز شود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 170 نماینده مجلس با تذکر به احمدی‌نژاد در خصوص اظهاراتش درباره جایگاه مجلس خواستار پرهیز وی از اظهارات مناقشه‌آمیز و مغایر با قانون و بیانات امام و رهبری شدند. 

170 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری به محمود احمدی‌نژاد خواستار پرهیز از بیان مطالب تحریک‌کننده و بی‌فایده در خصوص مجلس شورای اسلامی، برخلاف نظر حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و قانون اساسی و ایجاد مناقشه بی‌مورد در کشور شدند. 

متن این تذکر کتبی به شرح زیر است:

جنابعالی در آستانه سفر به نیویورک برخلاف نص بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و برخلاف قانون اساسی جایگاه مجلس را که حاصل خون‌های جوانان این کشور و نتیجه الله و اکبرهای ملت ایران است، مورد خدشه قرار دادید.

بین مطالب مذکور علاوه بر اینکه ممکن است موجب نگرانی ملت ایران در تضعیف مردم‌سالاری دینی و نقض وحدت بین مسئولان کشور شود می‌تواند دولت و قوای دیگر را از خدمت‌رسانی به مردم و پیگیری خواسته‌های اصلی آنها و پرداختن به رفع مشکلات مردم باز دارد.

مردم از رئیس‌جمهور و سایر مسئولان انتظار دارند که به مسایل اساسی کشور مانند اشتغال جوانان، جلوگیری از گرانی بعضی از کالاهای اساسی،‌ جلوگیری از قاچاق بی‌رویه کالاها و حمایت از تولیدات داخلی و مبارزه با فساد اقتصادی و مبارزه با مفاسد اجتماعی در سطح کشور بپردازد و لازم است دولت به جای دخالت در امور قوای دیگر و نفی جایگاه مجلس که نماد اصلی مردم‌سالاری دینی است، به وظایف خود عمل کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۰۶
0
0
بخوابيد تا خوابهاي خوشي ببينيدآقايان مثلا وكيل مردم !!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین