پایگاه خبری آفتاب
۰۷ /تير /۱۴۰۵
Sunday 28 June 2026
کد خبر:۱۰۹۳۴۷
۰۸:۵۷
۱۳۸۹/۰۷/۰۸

بسکتبال ایران در جمع 4 تیم برتر آسیا

۰۸:۵۷
۱۳۸۹/۰۷/۰۸
به گزارش آفتاب نیوز، آفتاب: تیم بسکتبال زیر 18 سال کشورمان با غلبه بر یمن، میزبان مسابقات قهرمانی آسیا، در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها قرار گرفت. 

دیدار تیم‌های بسکتبال زیر 18 سال ایران و یمن در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا و انتخابی آسیا در صنعا یمن برگزار شد و با نتیجه 80 بر 45 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید. 

بسکتبالیست‌های جوان کشورمان که تنها با متحمل شدن یک شکست راهی این مرحله از مسابقات قهرمانی آسیا شده بودند با کسب این پیروزی در جمع 4 تیم برتر مسابقات قرار گرفتند. 

شاگردان محسن صادق‌زاده ساعت 19 امروز در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف چین می‌روند. 

بیست‌و یکمین دوره مسابقات بسکتبال زیر 18 سال آسیا روز جمعه در یمن به پایان می‌رسد.
 
ایران مدافع قهرمانی است. سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در پیکارهای جهانی سال آینده به‌دست می‌آورند.
گزارش خطا
ارسال پیام
captcha