کد خبر: ۱۰۹۴۱۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۹ - ۲۲:۳۹
در حرکتی نمادین؛

احمدی‌نژاد به سمت اسرائیل سنگ پرتاب می‌کند

جناح 14 مارس لبنان شدیدا ابراز نگرانی کرد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جناح 14 مارس لبنان که از هم‌پیمانان ایالات متحده آمریکا و عربستان سعودی و نیز از مخالفان حزب‌الله و احزاب 8 مارس به‌شمار می‌رود، پس از جلسه روز گذشته ـ چهارشنبه ـ خود، نسبت به سفر قریب‌الوقوع «محمود احمدی نژاد» به لبنان، شدیدا ابراز نگرانی کرد. 

مسئولان این جناح پیش‌بینی کرده‌اند که سفر احمدی‌نژاد به بیروت 13 و 14 اکتبر انجام گیرد و این سفر در حالی انجام خواهد گرفت که احزاب و جناح‌های مختلف لبنان بر سر موضوع دادگاه رسیدگی به پرونده ترور «رفیق حریری» نخست‌وزیر پیشین لبنان با یکدیگر اختلاف نظر شدید پیدا کرده و هر لحظه احتمال وقوع درگیری مسلحانه نیز وجود دارد.

جناح 14 مارس همچنین از احتمال انجام دیدار میان «سعد حریری» نخست‌وزیر لبنان که ریاست این جناح را بر عهده دارد، با «محمود احمدی‌نژاد» خبر داده است.

بنابر این گزارش پیش‌بینی می‌شود که احمدی‌نژاد از مناطق جنوبی لبنان به‌ویژه شهر مرزی «بنت جبیل» در جنوب این کشور ـ که در جنگ 33 روزه حزب‌الله با اسرائیل یکی از مناطق شدیدا درگیر بود ـ دیدن کند.

همچنین بنا بر اخبار رسیده از لبنان، ظاهرا قرار است احمدی‌نژاد در سفر خود به جنوب لبنان ضمن افتتاح یک مرکز تفریحی بنام «بوابة فاطمه»، در اقدامی نمادین و در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین، به سمت سرزمین‌های اشغالی سنگ پرتاب کند.
 
زمان دیدار احمدی‌نژاد با سید «حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان به دلایل امنیتی هنوز مشخص نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین