کد خبر: ۱۰۹۴۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴

مدیرعامل ایرنا: جامعه آمریکا به علت بی‌خبری و غفلت نیازمند حمایت شدید است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور مطبوعاتی رییس‌جمهوری و مدیرعامل ایرنا گفت: رئیس‌جمهور امسال خود را به جامعه آمریکا نزدیک‌تر کرد و جامعه آمریکا به علت بی‌خبری و غفلت، حقیقتا نیازمند حمایت شدید است. 

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر جوانفکر در گفت‌و گو با شبکه رادیویی ایران گفت: جامعه آمریکا به علت بی‌خبری و غفلت نیازمند حمایت شدید است. بیگانگی و غفلت مردم آمریکا در مسایل مختلف بسیار زیاد است، به ‌گونه‌ای که حتی مردم این کشور اطلاعاتی در مورد بسیاری از کشورها و حتی هم‌پیمانان خود ندارند. 

وی با بیان اینکه امسال، زمان میو‌ه‌چینی آقای احمدی‌نژاد بود زیرا زمینه‌های لازم در سال‌های گذشته و سفرهای قبلی به نیویورک، آماده شده بود، تصریح کرد: بی‌خبری در درون جامعه آمریکا، نسبت به ایران نیز به علت فعالیت شدید لابی صهیونیست بسیار زیاد است و این لابی با تحریف اخبار و مسایل ایران ، شرایطی غیر واقعی ترسیم می‌کند.
در این سفر آقای رییس‌جمهور علاوه‌بر مطرح کردن مسائل ایران و جهان، حصار رسانه‌ای کاذبی که به دور مردم آمریکا کشیده شده است را، شکست. رئیس‌جمهور مصاحبه‌های بسیار خوبی انجام داد و با وقار و متانت و تسلط کامل به مسایل بین‌المللی، منطقه‌ای و داخلی ایران وآمریکا، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

جوانفکر افزود: خبرنگاران آمریکایی با اهداف خاص در نهایت مقهور تسلط رییس‌جمهور به مسائل بین‌المللی و منطقه‌ای شدند. خبرنگاران پیش ازسخنان آقای احمدی‌نژاد نیز انتظار طرح موضوع مهم و جدیدی از طرف ایشان را داشتند که اهداف این سفربیش از همیشه محقق شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین