کد خبر: ۱۰۹۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۳
در اعتراض به تخریب شبانه‌ 10 واحد مسکونی

تجمع اهالی روستای رباط طرق مشهد در مقابل مجلس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اهالی روستای رباط طرق مشهد در اعتراض به تخریب شبانه‌ 10 واحد مسکونی مقابل مجلس تجمع کردند و خواهان رسیدگی به شکایت خود هستند. 

یکی از اهالی روستای رباط طرق با اعلام این خبر تاکید کرد: ماموران شهرداری ناحیه 7 شهرداری مشهد سوم مهر ماه، 10 واحد مسکونی این روستا را شبانه تخریب کردند، ‌این درحالی است که ماموران شهرداری اطلاع داشتند این منازل مسکونی بوده و خانواده‌های زیادی در آنجا ساکن هستند.

به گفته این شهروند ساکن در این روستا اهالی این روستا خانه‌ها را به صورت غیرمجاز نساخته‌اند بلکه زمین‌ها را خریداری و ساخت‌و ساز کرده‌اند.

اهالی این روستا همچنان با تجمع مقابل مجلس، خواهان رسیدگی به شکایت خود هستند.

گفتنی است پس از آنکه شهرداری مشهد تصمیم گرفت که طرح جامع تفصیلی در منطقه 7 مشهد به اجرا بگذارد، قراردادی را با آستان قدس رضوی امضا کرد و حدود 60 هزار متر زمین را به‌مدت 10 سال از آستان قدس اجاره کرد. شهرداری به آستان قدس اعلام کرد که همه این زمین‌ها "بایر" و "بدون مصرف" افتاده است.

این در حالی بود که در محدوده اجرای طرح جامع شهرداری شصت خانوار زندگی می‌کنند و این خانه‌ها و همه هزار قطعه زمین در تصرف ساکنان و کشاورزان است و به‌گفته وکیل مدافع این پرونده، شهرداری از اعلام این موضوع به آستان قدس خودداری کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین