کد خبر: ۱۰۹۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۰۵

استیلی: به ابراهیم تهامی می‌خندیدیم

از مردم بوشهر خجالت می‌کشم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حمید استیلی گفت: «برای بازی با تیم فوتبال ذوب‌آهن محسن حمیدی به علت 3کارته بودن و حیدری و تنهایی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.» 

حمید استیلی سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر درباره دیدار با ذوب‌آهن در لیگ برتر گفت: «ذوب‌آهن نسبت به سایر تیم‌ها نوسان کمتری دارد و بسیار هماهنگ هستند. از هواداران می‌خواهم در بازی‌های داخل خانه قدری سعه‌صدر داشته باشند و 90 دقیقه بازیکنان را تشویق کنند. در تمام بازی‌ها به بازیکنان می‌گویم فقط مردم. همیشه از روی هوادارانی که هزاران کیلومتر را برای دیدن بازی‌های‌مان می‌آیند خجالت می‌کشم.»

سرمربی شاهین گفت: «جام حذفی یک میانبر برای رسیدن به آسیا است و ما هر دو جام را جدی می‌گیریم اما هدف اصلی ما لیگ است.»

وی گفت: در تمرینات قبل از بازی با استرالیا ابراهیم تهامی به ما می‌گفت من ایران را به جام جهانی می‌برم که ما می‌خندیدیم و می‌گفتیم مگر تو بازی می‌کنی، بعداً دیدید دو گلی که به ثمر رساندیم در حضور او بود. هنگامی که مربی قصد تعویض تهامی را داشت او با سرعت به سمت نیمکت رفت که من جلوی او را گرفتم و از او خواستم قدری وقت تلف کند و برای بیرون رفتن عجله نکند.»

استیلی در پایان گفت: «عمادرضا امتحان خود را پس داده و اگر باشگاه بتواند شرایط مالی او را فراهم کند می‌تواند به ما کمک کند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین