کد خبر: ۱۰۹۶۷۵
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۱

نتایج هفته هفتم بوندسليگا؛ فان خال و بايرن در دورتموند مات شدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بوروسیادورتموند با شکست بایرن مونیخ اجازه نداد تا فاصله امتیازهایش با ماینس در صدر جدول رقابت های بوندسلیگا افزایش پیدا کند. 

هفته هفتم رقابت‌های فوتبال دسته اول باشگاه‌های آلمان با شکست بایرن مونیخ و اشتوتگارت و توقف خانگی بایر لورکوزن به پایان رسید. 

در 3 دیدار باقی مانده و پایانی هفته هفتم بوندسلیگا اینتراخت فرانکفورت در خانه اشتوتگارت 2 بر یک به پیروزی رسید. وردربرمن، لورکوزن را در خانه اش با تساوی 2 بر 2 متوقف کرد و بوروسیادورتموند در حساس‌ترین بازی هفته بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. 

دیدار دورتموند – بایرن مونیخ در زیگنال ایدونا پارک در پایان نیمه نخست گلی در بر نداشت. اما در نیمه دوم میزبان در کمتر از 8 دقیقه دو بار دروازه هانس یورگ بوت را باز کرد و همین دو گل که باریوس (52) و ساهین (60) زنندگانش بودند، سومین باخت شاگردان لوئیس فان خال را در بوندسلیگای 2011 - 2010 به بار آورد.
 
مونیخی‌ها در این بازی نه فرانک ریبری را به همراه داشتند و نه آرین روین و میروسلاو کلوزه را در ترکیب خود می‌دیدند. در حالی که مردان یورگن کلوپ پس از ششمین برد فصل‌شان 18 امتیازی شدند و پس از ماینس 21 امتیازی همچنان در مکان دوم جدول، نزدیک‌ترین تعقیب کننده صدرنشین شگفتی‌ساز بوندسلیگا باقی ماندند،‌ بایرنی‌ها هم با تنها 8 امتیاز اندوخته از 7 بازی جایی بهتر از مکان دوازدهم جدول رقابت‌ها برای خود نیافته‌اند. 

بایر لورکوزن در یک بازی درامتیک که 4 گل در پی داشت، برابر مهمان شمالی‌اش، وردربرمن 2 – 2 متوقف شد. 

شاگردان یوپ هاینکس در این بازی ابتدا با گلزنی پاتریک هلمس (16) از مهمانان خود پیش افتادند و نیمه نخست را نیز با همین برتری به پایان بردند اما در نیمه دوم دو بار دروازه تیم‌شان را باز شده و امتیازهای این بازی خانگی را از دست رفته دیدند. 

دردیوک با گل دقیقه 78 خود، پاسخ گل‌های دقیقه‌های 53 و 62 هوگو آلمیدا و مارکو مارین را داد و نگذاشت تا شکستی خانگی به هم تیمی‌هایش تحمیل شود. 

اشتوتگارت هم در برابر دیدگان هوادارانش بازی را 2 بر یک به اینتراخت فرانکفورت واگذار کرد. تئوفانیس گکاس (18) و کریس (69) گلزنان فرانکفورت بودند در حالی که پوگربنیاک در دقیقه 85 بازی تنها موفق به جبران یکی از دو گل خورده تیمش شد. 

هفته هفتم رقابت‌های بوندسلیگا عصر یکشنبه با 3 دیدار اشتوتگارت – اینتراخت فرانکفورت، بوروسیا دورتموند – بایرن مونیخ و بایر لورکوزن – وردربرمن به پایان رسید، ماینس با 21 امتیاز اندوخته نگران از دست رفتن صدرنشینی‌اش نبود. 

دورتموند 18 امتیازی نیز با توجه به باخت خانگی هانوفر 13 امتیازی به سنت‌پائولی مکان دومش را پیش از بازی با بایرن مونیخ در خطر نمی‌دید. 

نتایج:
یکشنبه:
بوروسیا دورتموند 2 - بایرن مونیخ صفر
بایرلورکوزن 2 - وردربرمن 2
اشتوتگارت یک - اینتراخت فرانکفورت 2 

شنبه: 
هامبورگ 2
کاچار (69)، چوپو موتینگ (84)
کایزرسلاترن یک 

لاکیچ (3) 
ماینس 4
آلاگوئی (2)، ژالای (47)، لوئیس گوستاوو (59، گل به خودی)، شورله (74، پنالتی) 

هوفنهایم 2
با (41)، زیگوردسون (64) 
بوروسیا مونشن گلادباخ یک
مارکس (65) 

ولفسبورگ یک
کاهلنبرگ (27) 
فرایبورگ 3
روزنتال (4 ، 11)، سیسه (70) 

کلن 2
محمد (22)، ماتوشوک (50) 
نورنبرگ 2 

فرانتس (62)، ولف (84)
شالکه یک
هونته لار (74) 

جمعه: 
هانوفر صفر
سنت پائولی یک
ابرز (6)
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین