کد خبر: ۱۰۹۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶
درخصوص طرح نیروی انتظامی برای جمع آوری سلاح سرد و برخورد با دارندگان آن

قنبری: نیروی انتظامی اولویت را به جمع‌آوری سلاح‌های گرم اختصاص دهد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: داریوش قنبری در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب درخصوص طرح نیروی انتظامی برای جمع آوری سلاح سرد و برخورد با دارندگان آن، اظهارداشت: این طرح می‌تواند طرح خوبی باشد اما بهتراست نیروی انتظامی اولویت را به جمع‌آوری سلاح‌های گرم که به مقادیر فراوان در دست جنایت‌کاران است اختصاص دهد. 

وی ادامه داد: وضعیت در به کارگیری سلاح گرم به‌گونه‌ای شده است که در روز روشن سرقت می‌کنند. اخیرا در حوزه انتخابیه شاهد سرقت مسلحانه بودیم که یک شهروند هم در این حادثه به قتل رسید. 

نماینده ایلام تصریح کرد: جمع آوری سلاح سرد می‌تواند حالت بازدارنده داشته باشد اما با توجه به استفاده عمده خلافکاران از گرم بهتر است اولویت نیروی انتظامی جمع‌آوری این نوع سلاح‌ها باشد. 

قنبری گفت: طرح جمع‌آوری سلاح سرد و برخورد با دارنده آن قطعا برای رسیدن به امینت در جامعه مفید خواهد بود اما وقتی سلاح گرم بدون مجوز در دست افراد شرور و خلافکار به میزان زیاد وجود دارد، نمی‌توان همه توجهات را به جمع‌آوری سلاح سرد داد. درضمن این مردم عادی نیستند که از سلاح سرد بهره می‌گیرند بلکه قاچاقچیان مواد و کالا در کنار استفاده از سلاح گرم به سلاح سرد هم روی می‌آورند و اجرای این طرح در بین مردم عادی و شهروندان جایگاه ویژه‌ای ندارد زیرا استفاده‌کنندگان از سلاح گرم و سرد مشخص هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۵
0
0
حتما منظور این نماینده محترم سلاح‌های گرمی است که اغتشاش گران و سران و عوامل فتنه سبز توسط آنها دهها بسیجی دلاور و ولایتمدار را در حوادث فتنه سال گذشته به شهادت رسانده بودند است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین