کد خبر: ۱۰۹۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۸

نکونام: بحث خیابان فاطمی و بزرگ کردنش در راستای خط فتنه است!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون اصل نود می‌گوید اطلاعی از جریانی که الیاس نادران آن را باند خیابان فاطمی می‌خواند ندارد. 

حجت الاسلام محمد ابراهیم نکونام در گفت‌و گوی تفصیلی با خبرآنلاین در پاسخ به پرسش که سرنوشت جمعی که آقای نادران آنها را «گروه 11 نفره خیابان فاطمی» می‌خواند چه شد، گفت: خیابان فاطمی چیست؟ من از چیزی که بیان می‌کنید اطلاع ندارم. مسائل ساخته و پرداخته رسانه‌ها را بیان نکنید.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال خدمت‌گذاری است، اظهار داشت: خط فتنه‌ای که بعد از انتخابات شکل گرفت تلاش می‌کند دولت را ناکارآمد و فاسد نشان دهد و در اذهان مردم دولت را دولت غیر پاک جا بیندازد!

نکونام تصریح کرد: خط فتنه با کمک رسانه‌ها و سازمان‌های جاسوسی غربی تلاش می‌کند این دولت را ضعیف کند و ما نمی‌توانیم بپذیریم که دولت مشروع دولت جمهوری اسلامی ایران این همه مورد هجمه قرار بگیرد. این بحث خیابان فاطمی و امثال آن و بزرگ کردنش در راستای همان فتنه است و لذا من اجازه نمی‌دهم که در رابطه با نقشه‌های بر زبان افتاده خط فتنه از من سوال بکنید!

وی در عین حال گفت: برخی دولت‌مردان همانند بقیه افراد از نظر نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و کمسیون اصل نود همه در برابر قانون مساوی هستند. فساد فساد است. هر کسی فساد بکند قابل تعقیب است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین