کد خبر: ۱۱۰۰۳۶
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۹

مرسدس، شوماخر را به فسخ قرارداد تهدید کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فرمول یک مرسدس روز پنجشنبه به میشائیل شوماخر راننده آلمانی خود هشدار داد در صورت عملکرد ناموفق در فصل 2011 قرارداد وی را یک سال زودتر فسخ می‌کند.

 روزنامه ورزشی بیلد آلمان در شماره روز پنجشنبه خود بدون اشاره به منبع این خبر گزارش کرد که مسئولان مرسدس تفاوت زیاد بین عملکرد رز برگ25 ساله و شوماخر 41ساله را تحمل نخواهند کرد.
 
راس براون مدیر تیم فرمول یک مرسدس گفت:‌ از عملکرد نیکو رزبرگ راضی هستم. انتظار داریم میشائیل نیز پیشرفت‌هایی داشته باشد. عملکرد او هنوز بهتر نشده است. هتر است آنها عملکرد مناسب و نزدیک به هم داشته باشند.
 
شوماخر دارنده 7 عنوان قهرمانی فرمول یک جهان، هم اکنون با 46 امتیاز در رده دهم و رزبرگ با 122امتیاز در رده هفتم قرار دارد.

میشائیل شوماخر که با91 پیروزی در جایزه بزرگ‌ها رکوردار است، بعد از بازگشت به رقابت‌ها عملکرد امیدوارکننده‌ای نداشته و تنها در بارسلون و استانبول در رده چهارم قرار گرفته است. 

به گزارش خبرگزاری فرانسه از سوزوکا (ژاپن)، شوماخر درباره عملکرد خود در فصل 2010گفته است: رقابت‌های این فصل خیلی سخت‌تر از میزان پیش‌بینی است. با در نظر گرفتن عملکرد تیم در فصل گذشته انتظارات خیلی بالا است. نتوانستیم انتظارات را برآورده کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین