کد خبر: ۱۱۰۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۸

احمدی‌نژاد: پروژه آزاد‌راه حرم تا حرم، بزرگ‌ترین پروژه در تاریخ کشور و منطقه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پروژه آزادراه و راه‌آهن سریع‌السیر تهران – مشهد دو نقطه نورانی قم و مشهد مقدس را به هم متصل می‌کند و راه را برای زائران و عاشقان اهل بیت پیامبر(ص) هموار می‌سازد. 

محمود احمدی‌نژاد پروژه آزاد راه حرم تا حرم و قطار سریع السیر تهران – مشهد را بزرگترین پروژه آزادراه در تاریخ کشور و منطقه دانست. 

احمدی‌نژاد هنگام آغاز بکار عملیات احداث پروژه آزادراه قم – تهران – مشهد در سخنان کوتاهی این پروژه را بهترین خدمت به زائران و دلدادگان اهل بیت پیامبر گرامی اسلام (ص) دانست و گفت: پروژه عظیم آزادراه و راه‌آهن سریع‌السیر تهران – مشهد دو نقطه نورانی قم و مشهد مقدس را به هم متصل می‌کند و راه را برای زائران و عاشقان اهل بیت پیامبر(ص) هموار می‌سازد. 

وی در ادامه با تبریک میلاد حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س) در طول صدها سال نور، معنویت وایمان را در دل ملت ایران و همه ملت‌ها جاری ساخته‌اند و برادر بزرگوارشان امام رضا(ع) خورشید درخشان حقیقت و یگانه پرستی در بین ملت ایران و ملت‌های جهان است و پروژه حرم تا حرم بهترین هدیه خدمت‌گزاران به ملت ایران و همه آزادگان و مجاهدان جهان و حضرت ولی‌عصر (عج) است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین