کد خبر: ۱۱۰۲۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۰۱:۱۷

محصولی: یارانه‌ها در ماه جاری به حساب‌ها واریز می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: یارانه‌های نقدی به حساب آن دسته از افرادی در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نسبت به افتتاح حساب اقدام و شماره حساب خود را به سامانه رفاهی اعلام کرده‌اند، مهرماه واریز می‌شود.

وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: یارانه‌های نقدی به حساب آن دسته از افرادی در طرح هدفمند کردن یارانه‌ها نسبت به افتتاح حساب اقدام و شماره حساب خود را به سامانه رفاهی اعلام کرده‌اند، مهرماه واریز می‌شود. 

صادق محصولی در حاشیه نشست مشترک مشاوران جوان کشور با اعضای هیات دولت، در پاسخ به این سوال که در جریان سفر اخیر اعضای دولت به استان گلستان برخی از وزرا پروژه‌هایی را افتتاح کرده بودند که به حوزه تخصصی آنها مربوط نبود و این مطلب در روزنامه‌ها انعکاس یافته بود، اظهار کرد: وزرا به عنوان نماینده دولت به شهرستان‌ها می‌روند و این امر ربطی به وزارتخانه مربوطه‌شان ندارند.

وی ادامه داد: زمانی که وزرا در جلسه شورای اداری شهرستان‌های یک استان شرکت می‌کنند، به عنوان نماینده دولت در آن جا حضور می‌یابند و بیشتر مطالبی که در این شورای اداری مطرح می‌کنند، مباحث عمومی دولت است تا مباحث تخصصی وزارتخانه متبوعشان، لذا ممکن است در جریان سفرها پروژه‌هایی را افتتاح کنند که مربوط به حوزه تخصصی‌شان نباشد، اما باید توجه داشت که آنها به عنوان نمایندگان دولت در جلسات شهرستان‌ها حضور می‌ِیابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین