کد خبر: ۱۱۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۱

اکرمی: اینکه چفیه به گردن کوروش بیندازیم، مسأله اصلی کشور نیست

عدم ابلاغ مصوبات مجلس توسط دولت، تمرد است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اینکه یکباره کوروش را مطرح کنیم و چفیه به گردن او بیندازیم و جزوه منشور حقوق بشر را پخش کنیم، مسأله اصلی کشور نیست.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس، عدم ابلاغ مصوبات مجلس توسط دولت را تمرد خواند. 

سیدرضا اکرمی نماینده تهران، در پاسخ به سوالی در مورد عدم ابلاغ مصوبه مجلس مبنی‌بر غیرانحصاری شدن چاپ آگهی‌های دولتی در روزنامه‌ها از سوی رئیس‌جمهوری، اظهار داشت: متاسفانه مدتی است با این آسیب روبه‌رو هستیم که رئیس‌جمهور به قانون تمکین نکرده و مصوبات محلس را ابلاغ نمی‌کند که یکی از آنها قانون عدم انحصار آگهی‌های مطبوعاتی است. 

وی با بیان اینکه این رفتار را تمرد و خلاف می‌دانیم، افزود: ما این موضوع را از طریق معاونت پارلمانی ریاست‌جمهوری، وزیر ارشاد و معاونت مطبوعاتی این وزارتخانه پیگیری کرده‌ایم و آنها قول رسیدگی داده‌اند. البته مسئولان مذکور دائم این موضوع را به گردن یکدیگر می‌انداختند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوال دیگری در مورد گرایش‌های اخیر برخی اعضای دولت به ملی‌گرایی و انتقاد رئیس سازمان میراث فرهنگی از بی‌توجهی به کوروش، گفت: مسائل اصلی امروز جامعه ما و مردم، اشتغال، تورم، اعتیاد، مفاسد اداری، استفاده نکردن از ظرفیت‌های کشور و قول‌های بی‌پایه است. لذا اینکه یکباره کوروش را مطرح کنیم و چفیه به گردن او بیندازیم و جزوه منشور حقوق بشر را پخش کنیم، مساله اصلی کشور نیست. 

اکرمی توصیه کرد: شایسته است همه توان ما صرف امور جاری شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۱۹
0
0
درود بر کوروش زمان
دکتر محمود احمدی نژاد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین