کد خبر: ۱۱۰۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۱

مسعود مرادی بازی جمعه را سوت می‌زند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اگر اتفاق خاصی بیافتد یا به هر دلیلی کمیته داوران از انتخاب مسعود مرادی منصرف شود خداداد افشاریان یا محسن قهرمانی، این بازی را قضاوت خواهند کرد. 

یک مقام آگاه و نزدیک به کمیته داوران فدراسیون فوتبال،از انتخاب قطعی مسعود داوری به عنوان داور دربی خبر داد. 

طی چند روز گذشته اخبار متفاوتی در مورد قضاوت بازی روز جمعه پرسپولیس-استقلال منتشر شده و حتی رسانه‌ها از تمایل کمیته داوران برای انتخاب یکی از سه گزینه نهایی یعنی مسعود مرادی، سعید مظفری‌زاده و محسن ترکی برای قضاوت این بازی خبر داده‌اند.

این در حالی است که تمام نگاه‌ها متوجه مسعود مرادی است و گفته می‌شود او پس از خروج نامش از لیست داوران بین‌المللی و با توجه به اینکه فقط سه سال دیگر می‌تواند در مسابقات داخلی قضاوت کند، کاندیدای اصلی برای داوری این بازی حساس است. 

در همین حال سه شنبه ظهر یک فرد نزدیک به کمیته داوران خبر داد که مظفری‌زاده و ترکی تحت هیچ شرایطی دربی را قضاوت نمی‌کنند و مسعود مرادی گزینه نهایی کمیته داوران برای سوت زدن در این بازی است. 

این مقام آگاه در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد:« اگر اتفاق خاصی بیافتد یا به هر دلیلی کمیته داوران از انتخاب مسعود مرادی منصرف شود خداداد افشاریان یا محسن قهرمانی،این بازی را قضاوت خواهند کرد و مظفری‌زاده و ترکی هیچ شانسی برای سوت زدن در این بازی ندارند.» 

به گفته این مقام آگاه حسن کامرانی فر، حیدر شکور و مرتضی کریمی هم سه گزینه اصلی برای کمک داوری این بازی هستند که دو نفر آنها انتخاب خواهد شد و داور چهارم بازی هم هدایت ممبینی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین