کد خبر: ۱۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱

کمیسیون آموزش و تحقیقات مامور بررسی تخلفات آموزش وپرورش شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس با حمیدرضا حاجی‌بابایی، رئیس مجلس شورای اسلامی، کمیسیون آموزش و تحقیقات را مامور پیگیری تخلفات احتمالی صورت گرفته در وزارتخانه آموزش و پرورش کرد. 

یونس اسدی در گفت‌و گو با خبرنگار خانه ملت با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش در ادامه بحث استیضاحش و به منظور روشنگری درباره محورهای استیضاح در جلسه غیرعلنی صبح امروز حضور یافته بود گفت: این جلسه نه تنها نتیجه ای برای وزیر آموزش و پرورش نداشت بلکه تا حدودی موضوع را نیز حادتر کرد. 

نماینده مردم مشکین‌شهر گفت: بعد از مطرح شدن طرح استیضاح حمیدرضا حاجی‌بابایی، وی از مجلس فرصتی را خواسته بود که درباره موضوعات مورد ابهام نمایندگان، روشنگری کند که مجلس نیز این فرصت را صبح امروز به وی داد، اما به نظر می‌رسد با فضایی که در جلسه غیرعلنی به وجود آمد، بر ابهامات نمایندگان افزوده شد. 

نماینده مردم مشکین شهر با اشاره به اینکه در جلسه غیر علنی علی عباسپور تهرانی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات صحبت‌هایی را درباره تخلفات وزارت آموزش و پرورش از قانون ایراد کرده است، گفت: قرار شد کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس موضوع را پیگیری کند و در قالب گزارشی به هیأت رئیسه مجلس ارائه دهد. 

طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش چندی پیش در محورهایی مثل اعتراض معلمان نسبت به نحوه برگزاری آزمون استخدامی در وزارت آموزش و پرورش، تبعض در توزیع معلمان در سطح كشور و عدم رعایت كرامت انسانی معلمان اعلام وصول شد اما با توافقات صورت گرفته برخی نمایندگان امضای خود را پس گرفتند و استیضاح، منتفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین