کد خبر: ۱۱۰۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۸

رامین: به من گیر ندهید!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رامین با اشاره به برخی اخبار مبنی بر استعفای او از پست خود؛ افزود: من حالاحالاها در خدمت شما هستم. آنقدر به من گیر ندهید که کجا می‌روی؟ نمی‌دانم چگونه است در این کشور نزدیک به 120 معاون وزیر وجود دارد ولی همگان روی من حساس هستند. 

روزنامه ابتکار نوشت: صبح دیروز نشست خبری هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور محمدعلی رامین(معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد با اشاره به این‌که 2400 نشریه و خبرگزاری داخلی و خارجی در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات شرکت می‌کنند، گفت: در نمایشگاه امسال، 250 مهمان خارجی از 55 کشور جهان حضور می‌یابند و به تبادل نظرات و اطلاعات با یکدیگر می‌پردازند.

به‌گفته معاون مطبوعاتی ارشاد، 13 هزار و 500 اثر از نشریه‌ها و خبرگزاری‌های داخلی به دبیرخانه نمایشگاه مطبوعات ارسال شده و در بوته نقد 110 داور رسمی و ده‌ها کارشناس و ارزیاب قرار گرفته است. همچنین قرار است امسال، جوایز نفیسی به تمام کسانی که آثارشان به مرحله داوری رسیده است، تعلق گیرد.

وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر استعفای او از پست خود؛ افزود: من حالاحالاها در خدمت شما هستم. آنقدر به من گیر ندهید که کجا می‌روی؟ نمی‌دانم چگونه است در این کشور نزدیک به 120 معاون وزیر وجود دارد ولی همگان روی من حساس هستند.

محمدعلی رامین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به دو سفر مهم پیش روی رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری گفت: سفر امام خامنه‌ای به عنوان نایب امام زمان به شهر قم، سفری تاریخی و بسیار مهم است که پیش‌رو داریم و توقعات بسیاری در میان مسلمانان جهان به خصوص شیعیان برانگیخته است.

وی به طرح برخی سئوال‌ها که در زمان سفر مقام معظم رهبری به قم پیش خواهد آمد، پرداخت و گفت: سئوال این است که در روزگار کنونی اسلام را باید به چه زبان و بیانی به جهان ارائه داد تا مورد پذیرش جامعه بشری در گستره جهانی شود؟ طرح اسلام برای اداره جهان تا ظهور آقا امام زمان(عج) از منظر علمای اسلام و تشیع چیست؟ آیا اصولا طرحی داریم یا نه؟ و تمام این سئوال‌ها که باید از طریق رسانه‌ها منتقل شوند.

هفدهمین نمایشگاه مطبوعات از سوم تا دهم آبان و از ساعت 9 صبح تا 8 شب در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین