کد خبر: ۱۱۰۴۹۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۹

توهین به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید حسن خمینی در نمایشگاه ارشاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال كه قرار است محلی برای ارائه آثار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای مخاطبان باشد، در برخی غرفه‌های آن مسئولان و شخصیت‌های نظام متهم به منافق شده‌اند.

به گزارش فردا، در بدو ورود به سالن نمایشگاه اولین غرفه‌ای كه نظر همگان را به خود جلب می‌كند، غرفه "شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی" است.

این غرفه كه درست در جلوی درب ورودی قرار دارد، با نصب تلویزیون‌‌های بزرگ، اقدام به پخش تصاویری از حوادث بعد از انتخابات كرده كه در آن سرود «منافق منافق خون جوانان ما می‌چگد از چنگ تو» هم پخش می‌شود.

نكته درخور توجه نشان دادن تصاویر چهره هایی همچون آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان رهبری، سید حسن خمینی نوه امام(ره)، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس همزمان با پخش سرود منافق است كه بر خلاف توصیه‌ها و تاكیدات چندباره مقام معظم رهبری است.

این اقدام كه البته با واكنش منفی بازدیدكنندگان هم مواجه شده، مشخص نیست چگونه از چشم مسئولان نمایشگاه دور مانده است.

گرچه این نمایشگاه دستاوردهای بسیاری در حوزه رسانه و فناوری‌های نوین داشته و خدمات شایانی را به مردم و دست‌اندركاران این حوزه ارائه داده است و قاعدتاً مسئولان نمایشگاه مسئول همه اتفاقات درون غرفه‌ها نیستند، اما در خصوص مسائل حساسیت‌برانگیزی مثل توهین به مسئولان نظام بهتر است كه دقت ویژه‌ای از سوی آنان صورت پذیرد.

در شرایطی كه مقام معظم رهبری بارها بر حفظ آرامش و وحدت جامعه تاكید كرده و رسانه‌ها و گروه‌های سیاسی را از دادن نسبت‌ها و تهمت‌های ناروا به یكدیگر پرهیز داده‌اند، چگونه شخصیت‌هایی كه مقام معظم رهبری اتفاقا در مورد آن‌ها در پیدا و پنهان تاكید ویژه‌ی بر رعایت احترام آنان دارند به این سادگی مورد تهمت واقع می‌شوند؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۱
0
0
مقام معظم رهبری همیشه از آنها دفاع کرده و گرنه جرات این کار را نداشتند. وزارت ارشاد...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین