کد خبر: ۱۱۰۶۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۸:۵۹
هفته يازدهم ليگ برتر فوتبال؛

سایپا با 5 گل استیل‌آذین را شکست داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ديدار تيم‌هاي استيل‌آذين و سايپا در هفته يازدهم ليگ برتر از ساعت 15:45 دقيقه در ورزشگاه دستگردی تهران با حضور حدود هزار تماشاگر برگزار شد. 

شاگردان مايلی‌كهن در دقيقه 5 توسط عباس محمدرضايی به گل اول خود دست يافتند تا اين تيم نيمه اول را يک بر صفر به سود خود به پايان رساند. 

در نيمه دوم، بازيكنان سايپا بودند كه به حملات خود ادامه دادند. عباس محمدرضايی در دقايق 64 و 81 توانست به گل دست يابد و در اين ديدار هت‌تريک كند. كريم انصاری‌فرد نيز در دقايق 69 و 71 گل‌های سوم و چهارم سايپا را به ثمر رساند. 

سياوش اكبرپور در دقيقه 70 يكی از گل‌های استيل‌آذين را جبران كرد و از روی نقطه پنالتی توپ را با تور دروازه سايپا آشنا كرد؛ اما نتوانست جلوی شكست سنگين ديگری بگيرد و اين تيم در 2 هفته پياپی با نتيجه 5 گل برابر حريفان مغلوب شد. 

افشين پيروانی نيز در اولين تجربه سرمربيگری خود به جاي تومباكوويچ روی نيمكت استيل‌آذين با شكست روبه‌رو شد. 

استيل‌آذين در هفته گذشته نيز با نتيجه 5 بر صفر برابر سپاهان شكست را پذيرفت. 

قضاوت اين ديدار برعهده سعيد بخشی‌زاده بود. وی در نيمه اول به حسين كعبی، حسن اشجاری، علی عشوری‌زاد از استيل‌آذين و مصطفی صبری از سايپا كارت زرد نشان داد.

مس کرمان از سد نفت آبادان گذشت

از ساعت 16:30 امروز پنجشنبه تیم‌های مس کرمان و صنعت‌نفت آبادان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که جدال آنها در پایان به برتری 2 برصفر نارنجی پوشان کرمانی انجامید.

ستاره این بازی ادینهو برزیلی بود که هر دو گل تیم میزبان را در دقایق 2 و 62 به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی قاطع مس کرمان شد.

اتفاق قابل ذکر دیدار مس کرمان - صنعت نفت آبادان اخراج قاسم دهنوی، هافبک تیم میزبان بود که در دقیقه 67 با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

قضاوت این بازی برعهده رحیم مهرپیشه بود. میلاد فخرالدینی، بازیکن تیم مس کرمان تنها بازیکنی بود که با کارت زرد این داور جریمه شد.

تيم فوتبال شهرداری تبريز نیز در ديداری خانگی مقابل راه‌آهن شهرری تن به شكست داد. 

تيم فوتبال شهرداری تبريز كه هفته گذشته مقابل سايپای كرج به پيروزی رسيده بود، در هفته‌ی يازدهم اين رقابت‌ها در ورزشگاه يادگار امام ميزبان راه‌آهن بود و در پايان با نتيجه‌ی 3 بر يک شكست خورد.
 
قضاوت اين ديدار را جمشيد محمدی بر عهده داشت.

بهادر عبدی دو بار در دقايق 20 و 48 و امين متوسل‌زاده در دقيقه 39 برای راه‌آهن گل‌زنی كردند. تک گل تيم ميزبان را هم سوآرز در دقيقه‌ی 45 به ثمر رساند.

مهدی محمدپور از تيم شهرداری تبريز در دقيقه‌ي 90 با دريافت كارت زرد دوم از زمين مسابقه اخراج شد.

شاگردان مهدی تارتار با اين پيروزی 14 امتيازي شدند و موقتا به مكان نهم جدول صعود كردند. 

شهرداری هم پس از تحمل ششمين شكست فصل، همچنان در رده‌ی هفدهم باقی ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
با سلام
نتیجه ...که آقای هدایتی زد!
حالا جمعش کن...
وقتی از مدیر عامل تیمت به خاطر یک بازیکن حمایت نمی‌کنی!
همین میشه...
خدانگهدار
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین