کد خبر: ۱۱۰۷۱۶
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۹

تلویزیون در داربی 69 مجری برتر مردمی را حذف کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برنامه‌ «فوتبال برتر» جمعه درحالی از مزدک میرزایی به‌ عنوان گزارشگر دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی استفاده کرد که در نظرسنجی مردمی عادل فردوسی‌پور گزارشگر منتخب مردم برای این بازی شده بود. 

برنامه‌ی «فوتبال برتر» سه روز قبل از برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی، با قراردادن یک نظرسنجی مردمی روی سایت خود، از بینندگان خواست تا نظر خود را درباره‌ی این که تمایل دارند چه کسی دیدار روز جمعه را گزارش کند، اعلام کنند. 

در پایان این نظرسنجی، نتایج به دست آمده حاکی از انتخاب عادل فردسی‌پور توسط مردم بود. اما گزارش بازی‌ تیم‌های ایران و برزیل و هم‌چنین بازی داربی گذشته توسط فردوسی‌پور، موجب شد «مزدک میرزایی برای گزارش این بازی انتخاب شود.» 

مهدی هاشمی، تهیه‌کننده برنامه «فوتبال برتر» اعلام کرد که به دلیل پارامتر‌های بالا، دومین گزارشگر منتخب مردمی، داربی شصت‌ونهم را گزارش کرد. 

براساس این گزارش، برنامه‌ی «فوتبال برتر» یک ساعت قبل از شروع بازی، آغاز به پخش برنامه کرد و تقوی و حمیدرضا صدر بحث‌های کارشناسی را برعهده داشتند. پیش از آغاز این بازی بحث‌های غالب کارشناسان به مرور داربی‌های گذشته و نتایج این دیدار‌ها اختصاص داشت. 

دیدار تیم‌های استقلال و پیروزی جمعه از شبکه‌ جهانی جام‌ جم نیز پخش شد و جالب این‌ که در این برنامه عادل فردوسی‌پور به‌عنوان مجری حضور داشت و بیژن ذوالفقار‌نسب مهمان برنامه بود. 

ویژه برنامه «فوتبال برتر» پس از پخش نیمه اول با پخش حجم بالایی از تبلیغات تلویزیونی همراه بود؛ به نحوی که بین دو نیمه کارشناسان فرصت بسیار اندکی برای طرح بحث‌های کارشناسی داشتند. 

هم‌چنین در پایان این بازی ارتباط مستقیم با دو تن از کارشناسان داوری در دستور کار قرار گرفت که به تحلیل صحنه‌های مشکوک بازی پرداختند. 

مسابقه‌ی اس‌ام‌اس با موضوع «طرفدار کدام تیم هستید؟» در ویژه برنامه‌ جمعه نیز برگزار شد که با یک رکورد‌شکنی همراه بود. در این برنامه آماری حدود 4 میلیون و 300 هزار اس‌ام‌اس به ثبت رسید. 

هم‌چنین پیمان یوسفی اعلام کرد که مسؤولان مخابرات در گفت‌وگویی تلفنی اعلام کردند که امکان دریافت تمامی پیام‌ها‌ی کوتاه ارسالی میسر نبوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین