کد خبر: ۱۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۲

تعطیلی کمیته اطلاع‌رسانی هدفمندی یارانه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نوشته سایت آتی‌نیوز امیرطاهر حسین خان؛ از نیروهای رسانه‌ای حامی دولت از علی‌اکبر جوانفکر مدیر عامل خبرگزاری ایرنا را سئوال کرد که چرا با صرف هزینه‌ای هنگفت کمیته ملی اطلاع‌رسانی هدفمند کردن یارانه‌ها تعطیل شد؟ 

به نوشته این سایت چندی پیش خبرگزاری ایرنا یک ساختمان سازمانی خود را برای راه‌اندازی کمیته ملی اطلاع‌رسانی هدفمند کردن یارانه‌ها اختصاصی داد، عملی که به نوبه خود مورد قبول و منطقی بود و مورد استقبال عموم قرار گرفت. 

گفته می‌شود برای راه اندازی این مرکز از سوی ایرنا مبلغی معادل 200 میلیون تومان از بودجه خبرگزاری جمهوری اسلامی هزینه شده است، این مرکز قرار بود به عنوان شریان خبری پروژه ملی هدفمند کردن یارانه‌ها عمل کند اما بر اساس اخبار واصله و موثق از دو هفته پیش کمیته ملی اطلاع‌رسانی هدفمند کردن یارانه‌ها تعطیل و سرنوشت 200 میلیون پول نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. 

صرف چنین مبلغ هنگفت با آن هیاهوی پرطمطرق و در نهایت تعطیلی این مرکز نشان از عدم مدیریت صحیح و منطقی از سوی مدیران فعلی ایرنا دارد؛ سال 1389 که به کلام رهبر معظم انقلاب به سال همت مضاعف و کار مضاعف مزین شده است این چنین رفتارها و عملکردهای نامتعارف ناموزون هیچ توجیهی ندارد. 

وی در پایان می نویسد:ما به خاطر داریم که مدیریت فعلی ایرنا در بدو ورود نسبت عملکرد مالی ایرنا انتقاداتی را مطرح کرد حال چگونه است که مدیریت فعلی این خبرگزاری خودش بدون کار کارشناسی اینگونه بودجه این خبرگزاری را صرف پروژه‌های فشل و از قبل شکست خورده می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین