کد خبر: ۱۱۰۷۳۲
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۰
كمتر از 24 ساعت پس از شكست مقابل استقلال

دايی شيث رضايی را اخراج كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رضايی كه پيش از اين در دوره سرمربيگري افشين قطبی هم از باشگاه پرسپوليس اخراج شده بود، در گل دقيقه 91 بازی مقابل استقلال تاثير مستقيم داشت.

علی دايی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، شیث رضایی را در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشت. 

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، پس از بررسی عملکرد فنی بازیکنان پرسپولیس در بازی‌های این تیم در برابر ملوان بندرانزلی و استقلال تهران، علی دایی شیث رضایی را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی پرسپولیس در خصوص این بازیکن تصمیم بگيرد. 

مدافع تیم پرسپولیس تا اعلام نظر کمیته انضباطی این باشگاه از حضور در تمرینات گروهی این تیم محروم است. 

رضايی كه پيش از اين در دوره سرمربيگری افشين قطبی هم از باشگاه پرسپوليس اخراج شده بود، در بازی جمعه مقابل استقلال عملكرد خوبی داشت با اين حال در دقيقه 91 فرهاد مجيدی با عبور از او گل پيروزی استقلال را زد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۵
0
0
به نظرم علي دايي نبايد به شيث ايراد بگيرد . كل پرسپوليس خوب بازي كرد فقط كم شانس بود و گل را هم بر اثر يک اتفاق خورد. همين! به هر حال مجيدي به گل نزن‌هاي هر دو تيم نشان داد كه تک‌به‌تک را راحت گل می‌كنند!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۵
0
0
نه خير كلا شيث مقصر بود. ... . بايد می‌زدش دقيقه‌ی 91 بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۶
0
0
با نظر اين خواننده عزيز موافقم كه همه تيم خوب بازي كردند ولي نتيجه نگرفتند ولي مدافع مستقيم وقتي مي‌بيند كه بازيكن با ردشدن از او تک‌به‌تک خواهد شد بايد تن به خطا بده و به قول معروف يابايد از مدافع توپ رد بشه يا بازيكن حمله - نه هر دو باهم.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین