کد خبر: ۱۱۰۷۴۱
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۲

مسعود مرادی: بهترین قضاوت عمرم را انجام دادم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک روز پس از قضاوت در داربی پایتخت مسعود مرادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.از خودش، قضاوتش و سوت‌هایی که در داربی 69 زده راضی است و می گوید:«بهترین قضاوت عمرم بود.» 

مرادی که امروز همه از او به دلیل عملکرد ضعیف کمک داورش در آفساید‌گیری و تاثیر مستقیم بر نتیجه بازی انتقاد کردند در خصوص گل زده پرسپولیس می‌گوید: «در مورد صحنه گل من نمی‌توانم نظری بدهم. اگر آقای کریمی عذر‌خواهی کرده یعنی اینکه اشتباهش را قبول کرده است. من دو بار صحنه آهسته را دیدم اما چیزی به نظرم نیامد. صحنه خیلی مشکوک بود و قضاوت کردن در مورد آن بسیار سخت است.»

وقتی از مرادی در مورد اعتراض پرسپولیسی‌ها و اینکه آنها اعتقاد دارند مرادی با پرسپولیس مشکل دارد سوال می‌پرسیم او فقط این جواب را تحویل می‌دهد: «این سوالات حاشیه‌ای است، جواب نمی‌دهم.»

داور بین‌المللی کشورمان که امسال آخرین سال حضورش در مجامع بین‌المللی را تجربه می کند در ادامه به قضاوت خودش در داربی اشاره می‌کند و می‌گوید: «هیچ‌کس نمی‌تواند برای این بازی از من ایراد بگیرد. گل مشکوک به آفساید پرسپولیس در حیطه وظایف من نبود. من نمی‌خواهم گناه را گردن کمک داور بیاندازم اما قضاوت خودم مشکلی نداشت و از خودم راضی‌ام.»

مرادی با انتقاد از کارشناسانی که قبل از داربی او را تخریب کردند می‌گوید: «البته باید به نکته‌ای هم اشاره کنم. خود شما، تلویزیون، رادیو و بقیه مطبوعات قبل از بازی کارشناسان داوری را دعوت می‌کنید و آنها اظهار‌نظر می‌کنند که من برای قضاوت در داربی صلاحیت ندارم. این اظهار‌نظرها به خودی خود تمرکز آدم را بهم می‌زند. اما خوشبختانه من تحت تاثیر قرار نگرفتم. قبل از بازی چیزهایی شنیدم که اصلا حق من نبود. خدا را شکر می‌کنم که یکی از بهترین قضاوت‌هایم را انجام دادم. چون معتقدم روز گذشته قضاوتی انجام دادم که هواداران راضی بودند. نه شیشه‌ای شکسته شد و نه در آخر بازی اعتراضی بود. خوشحالم که به خاطر قضاوت من اتفاق خاصی بعد از بازی نیفتاد.»

مرادی در پایان در خصوص آینده کاری‌اش و اینکه چه تصمیمی برای قضاوت در لیگ ایران خواهد گرفت گفت: «می‌خواهم در کلاس‌های ناظری AFC شرکت کنم. در آخر فصل تصمیم می‌گیرم که در لیگ ایران قضاوت خواهم کرد یا نه. در هر صورت باید تلاش کنیم تا در مجامع بین‌المللی نماینده داشته باشیم. به خصوص در جام جهانی. این همان آرزویی بود که من به آن نرسیدم و حالا برایم به رویا تبدیل شده است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین